20 Μαΐ 2014

Δυό λέξεις για το Θόδωρο Καρυπίδη

Αγαπητοί κύριοι Γωγούση και Καλαμίτση,
Κοντά στα δυο χρόνια είμαι ένας ταπεινός σχολιαστής στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού'' FLASΗ ΤV'' Δυτικής Μακεδονίας, ιδιοκτησίας Θόδωρου Καρυπίδη, με ...
δημοσιογράφο-συντονιστή τον ίδιο.
Ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι η συμμετοχή μου είναι φιλική και μόνον από μεράκι. Η συνεργασία όμως με τον κ Καρυπίδη, μέσα από την οποία τον γνώρισα, είναι κυριολεκτικά άψογη.
Θέλω να σας βεβαιώσω ότι η κρίση σας, ακόμα και εκ του μακρόθεν, είναι ακριβής και τα σχόλιά σας μεστά και αντικειμενικά.
Θέλω να προσθέσω ακόμα ότι αυτό μου δίνει ιδιαίτερη χαρά, γιατί είμαι ο αναγνώστης των κειμένων σας στα ''taxalia'' που πέραν του ότι με εκφράζουν, με βοηθούν σ' έναν ευρύτερο πολιτικό προσανατολισμό.
. Ενώνω τις ευχές μου μαζί σας για την νίκη του Θόδωρου Καρυπίδη, με την υπόσχεση να ''μπλέξω κι εσάς'' σ' αυτήν την δύσκολη διαδρομή .........
Να είστε καλά. Μπορεί να μην γνωριστήκαμε πρόσωπο με πρόσωπο, συνταξιδέψαμε όμως με το ίδιο λεωφορείο σκέψεων, στον προβληματισμό και την αναζήτηση.

Φιλικά 
 Μιχάλης Ραμπίδης 
 ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ


σχετικά: 

Αηδιαστική ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη