1 Μαΐ 2014

Τάκης Κωλοτούμπας: "Καθιερώνω τη Δευτερομαγιά των αφεντικών !"

-Λαέ μου, δεν υπάρχουν διαχωρισμοί.
-Μην τρώτε τα παραμύθια όσων θέλουν να σας χωρίσουν σε στρατόπεδα.
-Εγώ ο Τάκης Κωλοτούμπας, ο φανταστικός υποψήφιος της καρδιάς σας, προχωράω στο να ενώσω όλη την κοινωνία.


  • Λαέ μου, δεν υπάρχουν διαχωρισμοί.
  • Μην τρώτε τα παραμύθια όσων θέλουν να σας χωρίσουν σε στρατόπεδα.
  • Εγώ ο Τάκης Κωλοτούμπας, ο φανταστικός υποψήφιος της καρδιάς σας, προχωράω στο να ενώσω όλη την κοινωνία.
  • Σήμερα Πρωτομαγιά έχω το κόκκινο γαρύφαλλο στο πέτο και γιορτάζω με τους εργάτες.
  • Μόλις εκλεγώ θα καθιερώσω τη γιορτή τηςδευτερομαγιάς και θα βάζω το 3ευρώ στο πέτο και θα γιορτάζουμε μαζί με το κεφάλαιο.
  • Παράλληλα θα γίνεται και κλήρωση 3ευρών (που όπως έχω πει εμείς θα τα τυπώνουμε ξεπερνώντας το ψευτοδίλημμα ευρώ ή δραχμή) μέσα σε γαριδάκια.
  • Όπως είπα και θα ξαναπώ στη στήλη "κάθε μέρα πρωταπριλιά": Μη φας άλλη τουλούμπα, ψήφισε τον Κωλοτούμπα!
Δείτε όλη την πορεία του αγώνα μου:

Ανάσα στα οικονομικά της πόλης με πρόταση - κεραυνό του Τάκη Κωλοτούμπα: Προχωράει η εκτύπωση τρίευρων - ασπίδα κατά των απολύσεων στους Δήμους!


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη