O συνδυασμός Ιωαννίδη κατήγγειλε τον νυν Περιφερειάρχη ότι παράτησε στην τύχη του το site τουριστικής προβολής της..
Κ.Μακεδονίας http://www.verymacedonia.gr/ το οποίο όντως έχει πολύ χαμηλή επισκεψιμότητα, επειδή δεν το προωθεί κανείς, δεν ανανεώνει το περιεχόμενό του, δεν έχει διασύνδεση με social media και γενικά πάσχει από την "αρρώστεια του δημοσίου": στήνουμε ένα site και μετά το παρατάμε. Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί με ΟΛΑ τα ανάλογης θεματολογίας sites, του Δήμου, του Υπουργείου Μακεδονίας -Θράκης κλπ. Έχουν ξεχαστεί ΟΛΑ!
Για να έχει επισκεψιμότητα ένας ιστότοπος, πρέπει να είναι "ζωντανός" να ανανεώνεται καθημερινά, να δουλεύουν άνθρωποι στο CEO, ώστε να βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις, να έχει αμφίδρομη επικοινωνία με τον αναγνώστη, να έχει προσφορές κ.λ.π. Όχι "το στήσαμε, βάλαμε 5 φωτογραφίες και μετά δεν το διαβάζουμε ούτε εμείς".
FEEDBACK είναι το μυστικό για τέτοια sites. Και ΖΩΝΤΑΝΙΑ.
Το ευχάριστο είναι ότι, μετά από τον καβγά, θα αυξηθεί η επισκεψιμότητα του verymacedonia και μπορεί να το δει και κανένας από τους υποψηφίους των δύο συνδυασμών, όταν ...ευκαιρήσει , από τις μπούρδες που ανεβάζει στο facebook, για "ένα παιδάκι που έχει καρκίνο κι αν το κοινοποιήσουμε όλοι θα πάρει 45 σεντς για κάθε κοινοποίηση" (ναι, είναι τραγικό, αλλά το ιντερνετικό επίπεδο των μισών τουλάχιστον υποψηφίων των δύο συνδυασμών, είναι αυτής της κλάσης!)
Η καταγγελία Ιωαννίδη εδώ: http://taxalia.blogspot.gr/2014/05/blog-post_2316.html
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 6/5/2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
Σχετικά με αναφορές για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, από το Γραφείο Περιφερειάρχη ανακοινώνεται :
«Η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία, με τον τίτλο ‘’Very Macedonia’’, σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό.
Η Κεντρική Μακεδονία με το ‘’Very Macedonia’’ συμμετείχε στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές από τους επαγγελματίες του τουρισμού σε ευρωπαϊκό και σε διεθνές επίπεδο.
Η Μακεδονία μας χρειάζεται συμμάχους για να προβληθεί και όχι ευκαιριακούς πολέμιους που επενδύουν στη μεμψιμοιρία και κρίνουν τους αριθμούς επισκέψεων για μια ιστοσελίδα η οποία δεν έχει δημιουργηθεί για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες με καθημερινή ροή ειδήσεων, ούτε αποτελεί ιστοσελίδα στην οποία μπορούν οι επισκέπτες να κλείσουν τουριστικά πακέτα διακοπών.
Οι ‘’τουρίστες’’ της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται.
Εκτός δε από την τουριστική μας προβολή, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη προβολή της Μακεδονίας σε περισσότερες από δέκα χώρες στο εξωτερικό, στην οποία προβάλλεται η ελληνικότητα της Μακεδονίας. Αν για κάποιους είναι «αμφιλεγόμενο» να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας ας βγουν να το δηλώσουν δημόσια και ας αφήσουν τους πολίτες να τους κρίνουν.
Από Μακεδονομάχους και… ειδήμονες επί παντός επιστητού έχουμε χορτάσει».
Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ
"Δέκα μοναδικοί επισκέπτες επί εννέα μήνες και 41 folowers δεν αντιστοιχούν όχι σε ενημερωτική ιστοσελίδα αλλά ούτε σε προσωπικό blog! Πολύ δε περισσότερο σε Ιστοσελίδα τουριστικής "προβολής". Γι΄ αυτό δεν απαντά τίποτε...
Στο μόνο που αντιστοιχούν είναι σε μία παρατημένη ιστοσελίδα που ενώ κόστισε πολλά χρήματα σήμερα παραμένει "κρεμασμένη" στο Διαδίκτυο.
Σίγουρα έχουμε χορτάσει από πολλούς! Αλλά από αυτό που έχουμε χορτάσει περισσότερο είναι από τους δήθεν και τους ακατάλληλους που ενώ ανέλαβαν μία δουλειά αποδείχθηκαν ανίκανοι (όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία) να την ολοκληρώσουν".