Καταπλέει αύριο Πέμπτη 26 Ιουνίου, στις 8 το πρωί, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης , προερχόμενο από την Οδησσό, το κρουαζιερόπλοιο AIDA AURA.
Στο πλοίο επιβαίνουν 1.200 επιβάτες, κυρίως Γερμανοί τουρίστες, οι οποίοι ...
θα παραμείνουν στη Θεσσαλονίκη για 12 ώρες . Στις 8 το βράδυ το AIDA AURA θα αναχωρήσει με προορισμό τη Ρόδο.
0,60 + 3,40 ευρώ το μέρισμα που θα διανείμει η ΟΛΘ ΑΕ
Ποια είναι τα 12 βασικά βήματα που έγιναν τα τελευταία τέσσερα χρόνια για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης
Τη διανομή μερίσματος 0,60 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2013 και επιπλέον 3,40 ευρώ ανά μετοχή για τα κέρδη παλαιότερων χρήσεων αποφάσισε σήμερα η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της ΟΛΘ ΑΕ. Η πρόταση για τα προηγούμενα χρόνια κατατέθηκε από την πλευρά του βασικού μετόχου της εταιρίας, του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου. Αυτό σημαίνει ότι φέτος θα διανεμηθούν στους μετόχους της ΟΛΘ ΑΕ συνολικά κάτι παραπάνω από 40 εκατ. ευρώ, ενώ παραμένουν άθικτα τα αποθεματικά της εταιρίας ύψους 55 εκατ. Ευρώ, τα οποία προορίζονται για να καλύψουν το επενδυτικό πρόγραμμα της προσεχούς τριετίας.
Σε σύντομη αναφορά στα τέσσερα χρόνια της θητείας της σημερινής διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Στέλιος Αγγελούδης επεσήμανε ότι στο διάστημα έγιναν πράγματα που εδραίωσαν το λιμάνι ως βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και ζωντανό κύτταρο της πόλης. Όπως υπογράμμισε η τετραετία που έρχεται θα πρέπει να εξελιχθεί ως η περίοδος που θα γίνει το μεγάλο ποιοτικό άλμα του λιμένος, ώστε να κατοχυρωθεί ως «βασικός παίκτης» στην Ανατολική Μεσόγειο και να συμβάλλει ουσιαστικά στο να δοθεί ώθηση στην οικονομία της περιοχής και της χώρας.
Ο κ. Αγγελούδης κωδικοποίησε τα 12 βήματα που έγιναν στο λιμάνι τα τελευταία χρόνια ως ακολούθως:
1. Αύξηση της διακίνησης των κοντέινερς (σε TEUs) από το 2010 κατά 17,94%.
2. Αύξηση του κύκλου εργασιών από το 2010 κατά 3,9%.
3. Αύξηση των μικτών κερδών από το 2010 κατά 98,3%.
4. Αύξηση των προ φόρων κερδών από το 2010 κατά 162%.
5. Αύξηση των κερδών μετά από φόρους από το 2010 κατά 196%.
6. Μείωση του κόστους πωλήσεων από το 2010 κατά 24,8%.
7. Εντυπωσιακή πορεία της μετοχής, συνεχής αύξηση στο διανεμόμενο μέρισμα και βελτίωση όλων των χρηματοοικονομικών δεικτών της εταιρίας.
8. Αύξηση ωραρίου λειτουργίας των τελωνείων.
9. Αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων.
10. Σιδηροδρομική σύνδεση με τις χώρες των Βαλκανίων.
11. Αλλαγή εικόνας του λιμανιού, με τις παρεμβάσεις στην Α΄ προβλήτα του πολιτισμού.
12. Επανειλημμένες βραβεύσεις για περιβαλλοντικά επιτεύγματα (ESPO κ.λπ.) και λειτουργικότητα (καλύτερη εταιρία δημοσίου χαρακτήρα).