13 Ιουν 2014

ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 711 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ στο ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ Ιανουαρίου- Μαΐου 2014

διάβασα χθες σταχalia .
του Βλάση Γωγούση

Δημιουργείται έτσι – δήλωσε ο κύριος….αναπληρωτής - για τον κύριο Σταϊκούρα λέμε-

- η αναγκαία βάση για επαναδιανομή "κοινωνικού μερίσματος"!!

Ω! ρε μάνα μου, , 711 εκατομύρια σε 5 μήνες , -, βάλε και λογάριασε δηλαδή 2 δισεκατομύρια …. πρωτογενές , θάχουμε φέτος !
Καλά ρε Βλάση, που νόμιζες πως είσαι και καλός στην αριθμητική , τόσον καιρό τι έκανες; !!
Λοιπόν , ακολουθώντας εδώ και δύο μήνες την μέθοδο Σ.Σ.,( …Στουρνάρα -Σταϊκούρα ) την εφήρμοσα και γω και από τότε φίλοι μου , περνάω ζωή και κότα :

Και να οι…Σαντορίνες, να οι….Μύκονες, να τα…σκυλάδικα, να οι αγορές κουστουμιών και γραβατών πολυτελείας, γέμισα το ντεπόζιτο πετρέλαιο , άρχοντας σας λέω ( καλύτερα κι` απ` το ΤΣΟΒΟΛΑ δώς`τα όλα !).

Καλά πως δεν το ρώταγα τόσον καιρό;;
Μόνο που χθες μου κόψανε το ρεύμα, σήμερα το νερό , !
« Γιατί» τους ρώτησα; « δεν τα πληρώσατε, γι` αυτό » !
Θεέ και Κύριε, -αυτό δεν τόπε ο…Σταϊκούρας, γράψτα «σε εκρεμότητα » μου είπε, και …….τάγραψα !
Και τώρα που το σκέφτομαι, πριν μια βδομάδα βρήκα θυροκολλημένο στην πόρτα μου ένα χαρτί που έγραφε :
«¨εντός 3 ημερών ν` αδειάσω το διαμέρισμα !»
Γέλασα τότε , ξεκαρδίστηκα, πλάκα μου κάνει είπα ο νοικοκύρης , ο καλός μου, τόσο καιρό γιατί δεν μούστελνε χαρτί;.
Σήμερα το πρωί , ήρθανε δύο ΖΙΤΑδες μ` ένα ψηλό μαλλιά μ` ένα περιβραχιόνιο κι` αρχίσαν να πετάν τα έπιπλά μου έξω .
«Τι κάνετε ; », τους ρώτησα,
«Έξωση, έξωση »μου είπαν και πέταξαν στο κεφαλόσκαλο και τον τριθέσιο καναπέ !

Τι σόϊ πρωτογενές , , ήταν αυτό ρώτησα τον μαλλιά;
Ρώτα τον Κυβερνητικό εκπρόσωπο», μου είπε και ..πήγα στον « εδώ οι καλές ,,,εγκυκλοπαίδειες » ¨, στον ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ !
Νάναι καλά με δέχθηκε , μου τάπε με το ΝΙ και με το ΣΙΓΜΑ !
«Εμείς κόβουμε τις συντάξεις, κόβουμε τους μισθούς, τα φάρμακα, τις εξετάσεις, αντί πετρέλαιο καυσόξυλα, αντί δημοτικές Αστυνομίες….διπλοπαρκαρίσματα.
Κατάληψη οι καθαρίστριες, γροθιά πισόπλατα ο ΜΑΤΑτζής , μια μέρα πρόεδρος ο πως τον λέν , μόνιμη υπάλληλος στη Βουλή η θυγατέρα », έλεγε και δεν σταματούσε ο…τέως.
Τον διέκοψα : «Και το πρωτογενές;»,
«Άστο, αυτό μου είπε, πάρε σου λέω τώρα αυτό το εξάτομο τα « ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ του ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ. από 230 μόνο…. 80, , σπεύσε γιατί 5 σειρές μονάχα μείναν »!!
Και- να σας πω την αμαρτία μου- ακόμα τον ευγνωμονώ τον Άδωνι,, είναι η μόνη μου παρηγοριά, εδώ στα …ΔΙΑΒΑΤΑ !

Διαβάζω τα` Απομνημονεύματα και γράφω τώρα τα….δικά μου :

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ : Νάναι καλά ο Βενιζέλος, γνωστός και συμπατριώτης μου, « με στέλνουν στον Κορυδαλό», του είπα στο τηλέφωνο !
«Μη νοιάζεσαι , θα το φροντίσω- εγώ» μου είπε κι` έδωσε εντολή να πάω στα….ΔΙΑΒΑΤΑ!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη