30 Ιουν 2014

"Μας έχουν ζαλίσει στα τηλέφωνα για το δάνειο που καθυστερούμε να πληρώσουμε μερικές φορές"

Η σύζυγος μου αγόρασε το Σεπτέμβρη του 2010 κάποιο αυτοκίνητο, παίρνοντας δάνειο από την CREDICΟM. Το δάνειο δεν είναι «κόκκινο», δεν έχει παραβιαστεί κανένας όρος από μέρους μας, απλά για κάποιους οικογενειακούς λόγους καθυστερούμε την μηνιαία καταβολή της δόσης για ...
κάποιες μέρες. Με την πρώτη ευκαιρία όμως καταβάλουμε κανονικά τις δόσεις, πληρώνοντας φυσικά και τους προβλεπόμενους τόκους υπηρημερίας.

Το θέμα όμως είναι ότι η CREDICΟM έχει ξεπεράσει κάθε λογικό και ανθρώπινο όριο ως προς τις οχλήσεις της αλλά και των λεγόμενων της, προκειμένου να μας «πείσει» να εξοφλήσουμε την οφειλή. Κατ’αρχήν τα τηλεφωνήματα της είναι σχεδόν καθημερινά σε διάφορες ώρες τις ημέρας. Επειδή τους τελευταίους μήνες υπήρχαν κάποιοι λόγοι υγείας, μιλώντας με τον υπεύθυνο των καθυστερήσεων της CREDICΟM κ. Γεώργιο Αλ...., ζήτησα να σταματήσουν αυτή την συνεχόμενη τηλεφωνική ενόχληση, τονίζοντας του ότι γνωρίζουμε το δάνειο, γνωρίζουμε τις δόσεις, τις καταβάλλουμε πάντα (έστω με μία καθυστέρηση), αλλά δεν αντέχουμε άλλο αυτό το μαρτύριο και μάλιστα του έδωσα την συγκατάθεση μου να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια του εφόσον παραβιάσουμε τους όρους του δανείου. Μου είπε ότι θα ενημερώσει τους προϊσταμένους τους, αλλά απ’ότι φάνηκε δεν έγινε τίποτα. Το έξω από κάθε λογική μαρτύριο μας συνεχίζεται.

Το άλλο όμως ακόμα μεγαλύτερο θέμα που προέκυψε από την εν λόγω κατάσταση είναι η σκόπιμη και δίχως τέλος παραπληροφόρηση (που ίσως αγγίζει και τα όρια της εξαπάτησης) που εφαρμόζει η CREDICΟM. Σε μία από τις εκατοντάδες κλήσεις που δέχτηκα, κάποια κ. Β... Ευσταθία με ενημέρωσε ότι η κλήση μας καταγράφεται. Της είπα ότι δεν επιθυμώ την καταγραφή και αυτή μου τόνισε ότι ο Νόμος μου λέει ότι πρέπει να την καταγράψει. Μάλιστα μου είπε πως αυτό αναφέρεται στον Νόμο 3758 του 2009. Ψάχνοντας λοιπόν τον Νόμο διαβάζω τα εξής: « Άρθρο 8 Προστασία απορρήτου Παρ.3. Εφόσον οι Εταιρείες προβαίνουν, στο πλαίσιο ανάθεσης από τους δανειστές, σε ρύθμιση ή διακανονισμό οφειλής, επιτρέπεται η καταγραφή των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων με τον οφειλέτη, μετά από ενημέρωση του, για το σκοπό παροχής αποδεικτικών στοιχείων της πραγματοποιηθείσας εμπορικής συναλλαγής. Στις περιπτώσεις απλής ενημέρωσης για την οφειλή η καταγραφή δεν επιτρέπεται.». Στην περίπτωση μου φυσικά δεν υπήρχε κάποιος τηλεφωνικώς διακανονισμός αλλά μια απλή ενημέρωση, άρα η καταγραφή της κλήσης απαγορεύεται και ψευδώς προσπαθούσαν να με πείσουν για το αντίθετο. Στη συνέχεια ζήτησα και είχα δυο φορές τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Αλ... της CREDICΟM (υπεύθυνο καθυστερήσεων) και του έθεσα εις γνώση του τον Νόμο, τονίζοντας του προσπάθεια της εταιρείας να μου επιβάλλουν την καταγραφή των κλήσεων. Αυτός υπεραμύνθηκε την πρακτική της εταιρείας και επέμενε πως αυτό επιβάλλεται ακόμα και όταν του είπα ότι σκέφτομαι να προσφύγω στη δικαιοσύνη για αυτό. Τότε μάλιστα μου είπε πως απαγορεύεται να κοινοποιήσω τη συνομιλία μας και ότι είναι ποινικό αδίκημα.

Όπως είναι φυσικό, οι κλήσεις της CREDICΟM συνεχίζονται. Σήμερα λοιπόν επικοινώνησε μαζί μου κάποια κυρία Μου... (πάντα με το ίδιο στυλ και ύφος των τηλεφωνητριών) και μου είπε το γνωστό, ότι δηλαδή η κλήση θα καταγραφεί. Της είπα πως δεν επιθυμώ αλλά θέλω να συνομιλήσω με την εταιρεία για κάποιο πολύ σοβαρό θέμα. Επέμενε πως αυτό δεν γίνεται και πως δεν υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με κανέναν χωρίς καταγραφή, όπως μου είπε χαρακτηριστικά. Της είπα λοιπόν πως εγώ έχω συνομιλήσει τηλεφωνικά με τον προϊστάμενο της κ. Αλ.... χωρίς να καταγράφεται η κλήση. Τότε αυτή μου απάντησε ότι αυτό δεν μπορεί να έγινε αφού όλες οι κλήσεις καταγράφονται. Ουσιαστικά λοιπόν επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου ότι η εταιρία καταγράφει ακόμα και χωρίς την συγκατάθεση μας τις κλήσεις, ακόμα και για μια απλή πληροφόρηση οφειλής.

Και έρχομαι να ρωτήσω. Πώς μπορεί κάποιος που έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και λόγο να μην θέλει να ενοχλείται, να γλυτώσει από αυτή την αφόρητη πίεση και τις συνεχόμενες άπειρες τηλεφωνικές κλήσεις;;; Ποιος μπορεί να προστατεύσει την οικογενειακή του ηρεμία, όταν ενώ έχει ενημερώσει την εταιρεία, αυτή αγνοεί το αίτημα του και δείχνει ένα «απάνθρωπο» πρόσωπο;;; Γιατί η CREDICΟM παραποιεί τα γραφόμενα του Νόμου και τον παρουσιάζει όπως αυτή επιθυμεί στους οφειλέτες της; Γιατί πρέπει να καταγράφει κλήσεις που απλά αφορούν ενημέρωση πελατών, αντίθετα με αυτό που ορίζει ο Ν.3758/2009;

Την παρούσα επιστολή έχω αποστείλει και σε όλες τους σχετικούς φορείς προστασίας καταναλωτή
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
kam...@otenet.gr  11:53 π.μ.  30-6-2014
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη