25 Ιουλ 2014

ΘΡΥΛΟΣ – ΜΙΛΑΝ 3-0 !!

του Βλάση Γωγούση
Βρε παιδιά, ότι και να ανοίξω από το πρωί, ραδιόφωνο, τηλεόραση, υπολογιστή , εφημερίδα ,ακούω και διαβάζω ότι ο ΘΡΥΛΟΣ ( για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ λέμε) συνέτριψε την ΜΙΙΛΑΝ με 3-0 !.


Χάρηκα (όχι και…πολύ, βέβαια) αλλά σαν ( υπερήλιξ) Έλληνας αισθάνθηκα όπως το 1940 τότε που οι …τσολιάδες μας κατατρόπωναν τους Ιταλούς !

¨Όμως, όμως την χαρά και την περηφάνια μου ήρθε να μου την πληγώσει ένας αχρείος Έλληνας αθλητικογράφος ( ….κρυφομιλανέζος προφανώς ) που βγήκε πριν λίγο στην T.V. και είπε γεμάτος χολή :

« Σιγά το πράμα, η ΜΙΛΑΝ έπαιξε με τα….τσικό της »

Επειδή εγώ αγαπητοί μου φίλοι αναγνώστες των xaliων είμαι τελείως άσχετος με το ποδόσφαιρο ( λίγο φανατικός ΠΑΟΚ ολέ είμαι μόνο) και επειδή δεν ξέρω τι είναι «τσικό», μπορείτε να μου εξηγήσετε στα ( δεκάδες ) σχόλια που θα ακολουθήσουν τι είναι τα…..τσικό;;

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Ρώτησα πριν λίγο την γυναίκα μου , τη Φούλα , ( που ήταν Βαλκανιονίκης του Ηρακλέους στη σφαίρα – στα μέσα του ….προηγούμενου αιώνα- ) και μου είπε ότι στον καιρό τους έτσι λέγαν τα παιδιά που ξαναρίχnane την μπάλα στο γήπεδο όταν έβγαινε έξω από αυτό !.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη