18 Αυγ 2014

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ του ……ΜΗΤΣΟΥ ΤΟΥΦΑ !!,

του Βλάση Γωγούση
 
 Φίλοι αρθρογράφοι και σχολιαστές των xaliων
 Με πήρε πριν λίγο στο τηλέφωνο ο…..ΜΗΤΣΟΣ ο   ΤΟΥΦΑΣ 
"Που είσαι βρε θηρίο, τον ρώτησα , τρεις μήνες έχεις να φανείς ;"

« Hello  Doctor , μου είπε , θέλω να σε παρακαλέσω  να ενημερώσεις όλη την κομπανία των xaliων, ότι από τον ΙΟΥΝΙΟ βρίσκομαι στην πολιτεία  ΣΑΣΚΑΤΣΟΥΑΝ του Καναδά.
Εικόνα από βικιπαίδεια

Στην πολιτεία αυτή  των γηγενών Ινδιάνων , είχε εγκατασταθεί πριν έναν περίπου αιώνα ένας Κρητίκαρος με τεράστιες μουστάκες , ο οποίος ήταν προπάππος μου ( από μητέρας μου μεριά !)

 Ο πανάξιος αυτός πρόγονός μου ( επόμενο άλλωστε διότι μούμιασε ) απέκτησε τεράστια περιουσία , απέραντες εκτάσεις- φάρμες, αμέτρητα  ακίνητα, εργοστάσια, Τράπεζες, …ζάπλουτος σας λέω !

 Πέθανε πριν…50 χρόνια αλλά συγγενείς ΔΕΝ βρέθηκαν.
 Απροσδόκητα - στις αρχές του ΙΟΥΝΗ-  ανεκαλύφθη ότι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κληρονόμος του βρίσκεται στην Ελλάδα και ….είμαι ΕΓΩ   !!!!
 Αυθημερόν, πήραμε οικογενειακώς το αεροπλάνο και βρεθήκαμε στο Αεροδρόμιο της ΣΑΣΚΑΤΣΟΥΑ ,  όπου μας περίμεναν οι αρχές του τόπου (Αρχιεπίσκοπος , Κυβερνήτης, Δήμαρχοι, Στρατιωτικές και Αστυνομικές Αρχές, Σχολεία) - άλλο να σας λέω κι` άλλο να ήσασταν εκεί να ακούτε την μπάντα της πρωτεύουσας να παιανίζει το Εθνικό Ύμνο της…Ελλάδας !

 Τρελάθηκα, γιατρέ !

¨Εξη βδομάδες γύριζα με ελικόπτερο και επισκεπτόμουνα τις απέραντες φάρμες μου και τα  αμέτρητα ακίνητά μου ».

 Αυτά μούλεγε ο Τούφας και ….βουβάθηκα  . φίλοι μου!

-«Και τι θα τα κάνεις  ΟΛΑ αυτά τα αμέτρητα πλούτη ΣΟΥ ;», τον ρώτησα !
-« ΔΕΝ είναι…ΜΟΥ,  μου απάντησε , όλοι   ΣΑΣ   θα πάρετε, πρώτοι και καλύτεροι  εσείς,   οι φίλοι αρθρογράφοι και σχολιαστές των xaliων !.»
-«Τα πιο πολλά σε ποιον θα τα δώσεις ;» , ρώτησα "

 Στον…..Καλαμίτση , μούπε , με …… δεύτερο εσένα  !» και....
 ( ξανα)…βουβάθηκα, !!!

 Άκου  με δεύτερο εμένα  , εμένα  βρε αχάριστε, εμένα που τόσον καιρό ανέβαζα τις συγγραφικές σου μετοχές κάνοντας τον….. αβανταδόρο σου,  επαινώντας τα άρθρα σου ( αυτά δεν του τα είπα , γιατί φοβήθηκα μήπως θυμώσει και με….αποκληρώσει ).

¨Όμως ο σπουδαίος αυτός άνθρωπος και αρθρογράφος  , κατάλαβε από την   παρατεταμένη σιωπή μου  ότι στενοχωρήθηκα  και μούπε :

« Αϊντε , εσένα-  εκτός των άλλων - θα σου γράψω και ένα…Καζίνο στην πόλη Τσατασκίμα» !

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
 Σας περιμένω φίλοι μου  στην Τσατσασκίμα !
( Αεροπορικά εισιτήρια και Ξενοδοχείο φουλ πανσιόν , πληρωμένα από μένα )…ΒΛΑΣΗΣ
  
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη