10 Αυγ 2014

ΓΕΛΑΤΕΕΕΕΕ, ΓΕΛΑΤΕ γιατί ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ !!

   του Βλάση  Γωγούση
               
Απειλείται ο γάμος σας;;( ζεύγος 35 ετών)

ΑΥΤΟΣ:

-«Αγάπη μου, πριν 35 χρόνια μέναμε σ`ένα μικρό διαμέρισμα , ,είχαμε ένα παλιό αυτοκινητάκι, κοιμόμασταν αγκαλιά σ`έναν
καναπέ βλέποντας ελληνικές ταινίες σε μια μικρή ασπρόμαυρη τηλεόραση, εγώ τριαντάρης τότε και συ κορμάρα , 25χρονη ξανθιά.

Τώρα μένουμε σε μια έπαυλη  αξίας 2.000.000 Ευρώ  με τεράστια πισίνα  , έχουμε μια κόκκινη Ferrari και μια πανάκριβηPorshe   και, ξαπλωμένοι  σ`ένα μοντέρνο υδατόστρωμα , παρακολουθούμε  Αμερικάνικες  ταινίες σε μια έγχρωμη TV 40 ιντσών , εγώ αγκαλιά με σένα , μία…. ηλικιωμένη  60 ετών !
ΑΥΤΗ:

Αγάπη μου, απλά πράγματα :

Μπορείς να βρεις μια 25χρονη ωραία ξανθιά.
Ο δικηγόρος μου - μαζί με την επίδοση του συναινετικού διαζυγίου- θα σου εξασφαλίσει ένα μικρό διαμέρισμα ,  ένα  παλιόDatsun ( δεύτερο χέρι, αγορασμένο από….γύφτο)  και συ ξαπλωμένος  σ`έναν  παλιό καναπέ , θα παρακολουθείς αγκαλιά με την ξανθιά,   έγχρωμες Αμερικάνικες ταινίες  σε μια  μικρή  ασπρόμαυρη τηλεόραση !

 Έτσι, αγάπη μου, θα ξεπεράσεις την….κρίση !
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Τα σχόλια σας ……ευπρεπή, παρακαλώ.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη