Το Facebook αγόρασε την No1 εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων (500 εκατομμύρια χρήστες) την...
WhatsApp για 19.000.000.000 !!!
19 δισεκατομμύρια δολλάρια !!!
Για να καταλάβουμε το μέγεθος της συναλλαγής, αν ήθελε αντί για την WhatsApp να ρίξει τα χρήματα στο ποδόσφαιρο για παράδειγμα, θα αγόραζε ταυτόχρονα
1) Την Real Madrid ($3.44 δις)
2) Την Barcelona ($3.2 δις)
3) Την Manchester United ($2.81 δις)
4) Την Bayern ($1.85 δις)
5) Την Arsenal ($1.33 δις)
6) Την Chelsea ($868 εκ)
7) Την Manchester City ($863 εκ)
8) Την Milan ($856 εκ)
9) Την Juventus ($850 εκ)
10) Την Liverpool ($691 εκ)
11) Την Borussia Dortmund ($600 εκ)
12) Την Schalke ($580 εκ)
13) Την Tottenham ($514 εκ)
14) Την Inter ($483 εκ)
σύμφωνα με την λίστα του Forbes.
Δηλαδή τις 14 πιο ακριβές σε αξία ομάδες σε όλο τον κόσμο με 18.9 δις και να περισσέψουν και 100 εκ να αγοράσει ΟΛΕΣ τις ελληνικές !!!
19 δις για μια μικρή και απλή εφαρμογή…2 από τους πολλούς λόγους…
Τα 500 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες και τα τηλέφωνα τους (σαν σύγκριση, μόνη της η Ρεάλ έχει 500 εκ οπαδούς κι όμως δεν πιάνει μια….) αλλά και για να προλάβει τους ανταγωνιστές…
Φυσικά από την αύξηση του κόστους και μόνο για τις εταιρείες που θα θέλουν να τρέχουν οι διαφημίσεις τους στo facebook που θα έχει δικτυωθεί με την πιο πετυχημένη πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, θα πάρει πίσω αμέσως αμέσως ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης αυτής. Γιατί αν μέχρι σήμερα πλήρωναν 10, πλέον θα πληρώνουν πρόθυμα 30….
Κι αν στα 500 εκ χρήστες προστεθούν και καμιά 500αριά από το 1.3 δις χρήστες του Facebook και δίνουν όπως και οι πρώτοι την μηδαμινή συνδρομή των 99 σεντς για ετήσια χρήση μετά τον πρώτο χρόνο για να εξακολουθούν να μην βλέπουν διαφημίσεις (ειρωνικό αλλά και έξυπνο όσον αφορά το facebook, τον Νο1 πάροχο πληροφοριών σε διαφημιστές) τα “ποταπά” αυτά σεντς θα του δίνουν από μόνα τους 1 δις ετήσια έσοδα…
Τόση πραγματικά αμύθητη αξία έχει η πληροφορία, τα δεδομένα και η διαχείριση τους! Πάντα την είχε, απλά με το διαδίκτυο και την τεχνολογία της σε πραγματικό χρόνο αλληλεπίδρασης και διαδραστικότητας, απέκτησε την θέση που της αξίζει και έγινε κατανοητό και στον τελευταίο άνθρωπο στον πλανήτη.
Ποιος μαύρος χρυσός, νερό, διαμάντια και κουραφέξαλα….
Information & data is the King !