8 Φεβ 2015

Σε άκουσα Αλέξη μου και κράτησα πολύ μικρό καλάθι….

Ρε παιδιά έτριβα και ξαναέτριβα τα μάτια μου ακούγοντας τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού πριν από λίγο και αναρωτιόμουν αν άκουγα και έβλεπα καλά!
Καλά αυτός δεν ήταν που
μιλούσε για λαικές επαναστάσεις προεκλογικά;
Δεν μας έλεγε ότι θα σκίζει το μνημόνιο;
Δε μας έταζε ότι θα κουρέψει το χρέος με τσαμπουκά, επειδή δεν βγαίνει;
Ρε Αλέξη, με το να πουλήσεις ένα αεροπλανάκι κυβερνητικό, να μειώσεις λίγες θέσεις στο Μαξίμου και να ξαναπροσλάβεις στην ΕΡΤ όλο εκείνο το ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑΙΙΚΟ στράτευμα, δε θα μειωθεί η δόση του δανείου μου στην τράπεζα, όπως μας έταξες προεκλογικά!
Κατάργησες τον ΕΝΦΙΑ και με φέρνεις το νέο φόρο ακίνητης περιουσίας. Μάλιστα. Και δε με λες, για τι ποσό και πάνω θα με βάλεις φόρο; Ε;
Δεν άκουσα κάτι….
Οι πλούσιοι πως θα φορολογηθούν, δεν μας είπες…
Κακό αυτό.
Δεν άκουσα κάτι και για την τεράστια φορολογική επιβάρυνση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Κακό και αυτό Αλέξη μου…
Τώρα αυτό με την αύξηση στα 751 του κατώτατου μισθού, γιατί το πήγες για το 2016 Αλέξη;
Εσύ δεν ήσουν που με έλεγες για ΑΜΕΣΗ αύξηση προεκλογικά;
Είπες ότι δεν θα γίνουν πλειστηριασμοί της πρώτης κατοικίας! Σιγά τα λάχανα ρε Αλέξη! Και οι προηγούμενοι - οι συνεργάτες των Γερμανών ντε, αυτοί που μας κατέστρεψαν κτλ - αυτό το εφάρμοζαν! Δε μας είπες κάτι καινούριο….
Ε Αλέξη;
Σωστό αυτό που είπες και με άρεσε πολύ, για τη 13η σύνταξη δώρο σε όσους παίρνουν κάτω από 700 ευρώ το μήνα!
Σωστό σε βρήκα, αν μου έλεγες και που θα βρεις τα λεφτά, θα σε έβρισκα ακόμα πιο σωστό!
Τώρα για το δωρεάν ρεύμα, το δωρεάν φαγητό και τη δωρεάν περίθαλψη, να με επιτρέψεις να κρατάω μικρό καλάθι Αλέξη μου…
Να δω πρώτα και μετά να τα πούμε ξανά….

Α! Και να μην το ξεχάσω ε;
Περιμένω αυτά που μας είπες σήμερα Αλέξη μου, τα ίδια ακριβώς να πει και ο Βαρουφάκης στο Γιούρογκρουπ την Τετάρτη.
Περιμένω ε;



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη