Ξεκινά το επόμενο διάστημα ένα σημαντικό έργο το οποίο θα υλοποιήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της για την συντήρηση της Εθνικής Οδού Πατρών – Τριπόλεως (πρώην 111) στα
όρια αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε.
Πρόκειται για το έργο «Συντήρηση – Βελτίωση – Αποκατάσταση και Άρση Επικινδυνότητας της Ε.Ο. με αριθμό 33 Πάτρα – Τριπόταμα – Διασταύρωση με Ε.Ο. 74 στα τμήματα αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε.» με προϋπολογισμό 4.500.000 ευρώ και χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2013 της ΣΑΕΠ 001.
Χθες, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ των Αντιπεριφερειαρχών Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλο, Π.Ε. Ηλείας Γιώργο Γεωργιόπουλο και Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Λύτρα και των Διευθυντών των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Μπεσαράτ Φάρες, Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Αριστοτέλη Κορκό και Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας Μιχάλη Καλογερόπουλο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης διαπιστώθηκε η σημαντική ανάγκη άμεσης υλοποίησης του έργου καθώς δημιουργούνται πιέσεις από την αύξηση της κυκλοφορίας, αλλά και τα κατολισθητικά φαινόμενα από τα οποία προκαλούνται ζημιές και καθυστερήσεις. Επιπλέον, τονίστηκε πως τα τεχνικά μέτρα βελτίωσης που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια έδωσαν ορισμένες λύσεις, οι οποίες όμως χρειάζονται μια ουσιαστικότερη παρέμβαση.
όρια αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε.
Πρόκειται για το έργο «Συντήρηση – Βελτίωση – Αποκατάσταση και Άρση Επικινδυνότητας της Ε.Ο. με αριθμό 33 Πάτρα – Τριπόταμα – Διασταύρωση με Ε.Ο. 74 στα τμήματα αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε.» με προϋπολογισμό 4.500.000 ευρώ και χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2013 της ΣΑΕΠ 001.
Χθες, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ των Αντιπεριφερειαρχών Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλο, Π.Ε. Ηλείας Γιώργο Γεωργιόπουλο και Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Λύτρα και των Διευθυντών των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Μπεσαράτ Φάρες, Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Αριστοτέλη Κορκό και Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας Μιχάλη Καλογερόπουλο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης διαπιστώθηκε η σημαντική ανάγκη άμεσης υλοποίησης του έργου καθώς δημιουργούνται πιέσεις από την αύξηση της κυκλοφορίας, αλλά και τα κατολισθητικά φαινόμενα από τα οποία προκαλούνται ζημιές και καθυστερήσεις. Επιπλέον, τονίστηκε πως τα τεχνικά μέτρα βελτίωσης που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια έδωσαν ορισμένες λύσεις, οι οποίες όμως χρειάζονται μια ουσιαστικότερη παρέμβαση.