11 Μαρ 2015

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ WEBER SHANDWICK: Οι CEO καθορίζουν την εταιρική φήμη!

Το 81% των Executiveστελεχών θεωρούν ότι...
η ουσιαστική σύνδεση (engagement) των CEOμε εξωτερικά κοινά είναι προαπαιτούμενο για την εταιρική φήμη

- 50% των executiveθεωρούν ότι η φήμη του διευθύνοντος συμβούλου (CEOreputation) θα παίζει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο σε ό,τι αφορά την εταιρική φήμη, τα επόμενα χρόνια

- Το 77% των Executivesυποστηρίζει ότι η θετική φήμη του Διευθύνοντος Συμβούλου προσελκύει νέους εργαζόμενους και το 70% υποστηρίζει ότι τους διατηρεί





ΧΑΛΑΝΔΡΙ, 10 Μαρτίου 2015- Σε έρευνα που εξέδωσε η πρωτοπόρος σε παγκόσμιο επίπεδο εταιρεία PRWeberShandwick ταυτοποιείται ότι οι εμφανίσεις και η σύνδεση (engagement) του διευθύνοντος συμβούλου (CEO) με εξωτερικά κοινά θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την εταιρική φήμη. Ένα νέο μοντέλο οικοδόμησης της φήμης (reputation) του CEOκαθορίζεται από τη μεγάλη ζήτηση για περιεχόμενο και από τον μεγάλο αριθμό πλατφόρμων μέσω των οποίων οι ηγέτες των εταιρειών μπορούν να συνδεθούν με stakeholdersστη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.





«Χρόνια πριν οι CEOκαι όσοι βρίσκονταν γύρω από αυτούς, συνέδεαν τις εμφανίσεις του CEOμε την προσωπικότητά του. Σήμερα, το θέμα δεν αφορά στην προσωπικότητα, αλλά στην αξιοπιστία, η οποία μπορεί να καλλιεργηθεί με πολλούς τρόπους και προσθέσει αξία εντός και εκτός του οργανισμού» επισημαίνει ηLeslie Gaines-Ross, ChiefReputationStrategist τηςWeber Shandwick. «Σήμερα η προβολή του CEOσημαίνει να έχει ευρύτερη παρουσία με σημαντικότερους σκοπούς και με περισσότερους από έναν τρόπους»



Η έρευνα «TheCEOReputationPremium: GainingAdvantageintheEngagementEra» διεξήχθη από τη Weber Shandwick με την KRC Research,online, σε περισσότερους από 1700 seniorexecutivesκαι σε περισσότερες από 19 χώρες της Β. Αμερικής, της Ευρώπης, της Ασίας - Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής.





Γιατί η φήμη του CEO έχει σημασία

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η φήμη ενός διευθύνοντος συμβούλου έχει μεγάλη σημασία για την εταιρεία και αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα και ανταγωνιστικά προσόντα του. Στην έρευνά μας, οι executivesσυμφωνούν: Κατά μέσο όρο αποδίδουν περίπου το μισό (45%) της εταιρικής φήμης στη φήμη του διευθύνοντος συμβούλου τους. Αυτός η άρρηκτη διασύνδεση της εταιρικής φήμης και της φήμης του CEO αναμένεται να δυναμώσει, δεδομένου ότι το 50% των executivesθεωρεί ότι η φήμη του CEOθα παίζει ακόμα σημαντικότερο ρόλο τα επόμενα χρόνια.



Επίσης, οι executivesεκτιμούν ότι το 44% της αξίας της εταιρείας στην αγορά αποδίδεται στη φήμη του CEO. Ισχυρή εταιρική φήμη προσελκύει ή διατηρεί εργαζόμενους (77% και 70% αντιστοίχως).



Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τις εταιρείες, τα brandsκαι τα προϊόντα που προσφέρουν συνεχίζει να εξελίσσεται» αναφέρει ο GregPrager, CorporatePracticeChairτης Weber Shandwick. «Η έρευνά μας δείχνει ότι ένας CEO που μπορεί να προσωποποιήσει και να δώσει ζωή στο αφήγημα της εταιρείας, μπορεί να αποτελέσει και οδηγό της εταιρικής φήμης στην σύγχρονη εποχή του engagement»



Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την έρευνα, καθώς και σχετικά infographics στο http://webershandwick.gr/ceo-reputation-premium-new-era-engagement/



Σχετικά με τη Weber Shandwick



Η WeberShandwick είναι η μεγαλύτερη εταιρία Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας διεθνώς, με γραφεία σε 81 χώρες. Η εξειδικευμένη ομάδα της WeberShandwick (strategists, analysts, producers, designers, developersκαι campaignactivators) έχει κερδίσει τα σημαντικότερα παγκόσμια βραβεία για την καινοτόμο, δημιουργική και με σημαντικό αντίκτυπο δουλειά της, όπως τα «AdAgeA-ListAgency 2014 & 2015» και «TheHolmesReport’s 2014 GlobalAgencyoftheYear». Η WeberShandwick σε συνεργασία με την Prime, έχουν κερδίσει 23 βραβεία CannesLions από το 2009, ενώ έχει χαρακτηριστεί ως «BestPlacetoWorkbyAdAgein 2014» και PRWeekin 2013 & 2014».. Η εταιρία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε τομείς όπως consumer marketing, corporate reputation, healthcare, technology, public affairs, financial services, corporate social responsibility, financial communications, crisis management, media relations, press office, life style marketing και events management, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη ανάπερίπτωση κοινωνική, ψηφιακή και αναλυτική μεθοδολογία. Η WeberShandwick είναι μέρος του InterpublicGroup (NYSE: IPG) Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδαwww.webershandwick.gr.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη