To 2000 η Jennifer Lopez εμφανίζεται στα βραβεία Grammy φορώντας μια πράσινη τουαλέτα με ένα βαθύ σκίσιμο στο
ντεκολτέ. Το φόρεμα του οίκου Versace έχει τυπωμένο σχέδιο πυκνή βλάστηση μπαμπού και γίνεται το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στην τελετή. Την επόμενη μέρα οι φωτογραφίες της τραγουδίστριας βρίσκονται παντού.
Το bamboo dress γνώρισε στιγμές δόξας: η τουαλέτα αξίας 15.000 δολαρίων έγινε αντικείμενο πόθου από γυναίκες όλου του κόσμου. Η πρώτη φωτογραφία του φορέματος είχε μέσα σε ένα 24ωρο 642.917 downloads, ενώ για εβδομάδες μετά η τουαλέτα εμφανιζόταν σε κάθε editorial περιοδικού μόδας. Κάποιοι παλιότεροι θα θυμούνται ίσως και επώνυμες Ελληνίδες που επιθύμησαν να φορέσουν με τόση μανία το φόρεμα, ώστε βρέθηκαν στο ίδιο event με το ίδιο ρούχο. Eκείνη τη χρονιά το σχέδιο αυτό βρίσκεται παντού και τελικά τo 2008 το σιφόν Versace φόρεμα ψηφίζεται ως πέμπτο πιο εμβληματικό και χαρακτηριστικό ρούχο στην ιστορία της μόδας και της ποπ κουλτούρας. Πλέον το φόρεμα εκτίθεται στο μουσείο των Grammy, κοστίζει μια περιουσία για να το αγοράσει κανείς και έχει τη δική του σελίδα στη Wikipedia.
Πολύ πριν η Κim Kardashian επιχειρήσει να διαλύσει το Ίντερνετ, η JLo το είχε καταφέρει.
Πρόσφατα ο Eric Schmidt, CEO και εκτελεστικός πρόεδρος της Google, αποκάλυψε στο Project Syndicate πως στο φόρεμα αυτό και στην Jennifer Lopez χρωστάμε τη λειτουργία της αναζήτησης Google Images.
Η εμφάνιση της τραγουδίστριας και η φρενίτιδα που προκλήθηκε, στο ακόμη άγουρο τότε Ίντερνετ, έδειξε ξεκάθαρα στα στελέχη πως ο κόσμος δεν ψάχνει απλά λέξεις, φράσεις και πληροφορίες, αλλά και εικόνες. Οι αναζητήσεις για το φόρεμα ήταν χιλιάδες και όλοι έψαχναν πολύ περισσότερα για κάτι πολύ συγκεκριμένο, που μόνο η εικόνα μπορούσε να περιγράψει. «Αυτό έγινε για πρώτη φορά εμφανές μετά τα Βραβεία Grammy του 2000, όπου η Jennifer Lopez φορούσε το πράσινο φόρεμα που τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου. Εκείνη την εποχή ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά δεν είχαμε εξασφαλισμένο τρόπο για να επιστρέψουμε στους χρήστες ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα που ήθελαν: την JLo να φορά αυτό το φόρεμα. Ήταν κάτι που μέχρι τότε δεν είχαμε προβλέψει. Τότε γεννήθηκε η ιδέα του Google Image Search», αναφέρει ο Schmidt.
ντεκολτέ. Το φόρεμα του οίκου Versace έχει τυπωμένο σχέδιο πυκνή βλάστηση μπαμπού και γίνεται το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στην τελετή. Την επόμενη μέρα οι φωτογραφίες της τραγουδίστριας βρίσκονται παντού.
Πολύ πριν η Κim Kardashian επιχειρήσει να διαλύσει το Ίντερνετ, η JLo το είχε καταφέρει.
Πρόσφατα ο Eric Schmidt, CEO και εκτελεστικός πρόεδρος της Google, αποκάλυψε στο Project Syndicate πως στο φόρεμα αυτό και στην Jennifer Lopez χρωστάμε τη λειτουργία της αναζήτησης Google Images.
Η εμφάνιση της τραγουδίστριας και η φρενίτιδα που προκλήθηκε, στο ακόμη άγουρο τότε Ίντερνετ, έδειξε ξεκάθαρα στα στελέχη πως ο κόσμος δεν ψάχνει απλά λέξεις, φράσεις και πληροφορίες, αλλά και εικόνες. Οι αναζητήσεις για το φόρεμα ήταν χιλιάδες και όλοι έψαχναν πολύ περισσότερα για κάτι πολύ συγκεκριμένο, που μόνο η εικόνα μπορούσε να περιγράψει. «Αυτό έγινε για πρώτη φορά εμφανές μετά τα Βραβεία Grammy του 2000, όπου η Jennifer Lopez φορούσε το πράσινο φόρεμα που τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου. Εκείνη την εποχή ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά δεν είχαμε εξασφαλισμένο τρόπο για να επιστρέψουμε στους χρήστες ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα που ήθελαν: την JLo να φορά αυτό το φόρεμα. Ήταν κάτι που μέχρι τότε δεν είχαμε προβλέψει. Τότε γεννήθηκε η ιδέα του Google Image Search», αναφέρει ο Schmidt.