4 Μαΐ 2015

Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου στο MEGA

Γέλασε πάλι το... χειλάκι τους εκεί στη Μεσογείων...

Στο τελευταίο ΔΣ της εταιρίας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη οι μεγαλομέτοχοι του σταθμού αποφάσισαν να προχωρήσουν στις 26 Μαΐου σε γενική συνέλευση των μετόχων και σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.


Προφανώς και είχε προηγηθεί έντονη διαμάχη μεταξύ εκδοτών και μετόχων αλλά τελικά αποφάσισαν να βάλουν το χέρι στην τσέπη, μετά από πολλές διαφωνίες.
Να δούμε μέχρι πότε θα κρατήσει το γελάκι...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη