31 Αυγ 2015

ΡΕ ..ΙΒΑΝ ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ""ΠΟΥΛΙ "" ΤΟΝ ΤΟΥΝΤΟΡ???

Ο ΠΑΟΚ είναι όπως η Ελλάδα..δεν τα έχουμε δει όλα ακόμη...

Τούντορ αγόρι μου ποιος σου είπε ότι ο Τζιόλης είναι Σεντερ-μπακ ...
Τούντορ αγόρι μου τι έμπνευση ήταν αυτή να κάνεις τον Ζάιρο σέντερ φορ..τον πιο τεχνίτη ακραίο σου.
Τούντορ αγόρι μου τι έμπνευση ήταν αυτή να αφήσεις τον πιο γρήγορο ακραίο σου τον Ροντρίγκες απ΄έξω??
Τούντορ αγόρι μου ποιος σου είπε ότι οι μπασκεμπολίστες είναι και τερματοφύλακες
Τούντορ αγόρι μου πεσμας γιατί σε αυτή την ομάδα δεν χωρούσε ο Ρατς, ο Περείρα και ο Σαλπιγγίδης??
Τούντορ αγόρι μου πεσμας γιατί κάνει ακόμη ""αποθεραπεία ""  ο Κλάους???
Τούντορ αγόρι μου πέσμας γιατί δεν παίζει ο Μαλεζάς???
Τούντορ αγόρι μου ο ΠΑΟΚ δεν είναι ακαδημία ποδοσφαίρου ..ο ΠΑΟΚ είναι Ιστορία..
Το παραμύθι τέλειωσε και πρέπει αν φοράς ""παντελόνια"" να δώσεις εξηγήσεις...
Ρε Ιβαν  ....μω τη πίστης!!!!..κρίμα τα λεφτά που βάζεις!!!!
""Ο ΣΜΠΑΟΚΤΖΗΣ"




 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη