Εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται πως για αρκετούς το Grexit ήταν
μια ευκαιρία και μια προσοδοφόρα επιλογή. Για άλλους, όπως οι Έλληνες,
θα ήταν μια πορεία σε αχαρτογράφητα νερά που ουδείς μπορούσε να
προβλέψει σε ποιο λιμάνι θα οδηγούσε – αν οδηγούσε.
Καίτοι, τελικά, το Grexit απεφεύχθη με τη συμφωνία που σύναψε η κυβέρνηση Τσίπρα με τους δανειστές, υπήρξαν παράπλευρες απώλειες σε όλο τον κόσμο. Μην φανταστεί κανείς απώλειες δισεκατομμυρίων και άλλα ηχηρά παρόμοια – η αλλαγή του ονόματος μια εταιρείας στις μακρινές ΗΠΑ φτάνει να πιστοποιήσει ότι ο κόσμος είναι μικρός και οι λέξεις του... λίγες.
Σε αντίθεση με έναν έμπορο βότκας που έφτιαξε μια σειρά που την ονόμασε «Grexit» με σκοπό να εκμεταλλευτεί εμπορικά το νέο brandname, μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας στη φημισμένη Σίλικον Βάλεϊ βρέθηκε μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμμα: να κρατήσει την επωνυμία της ή όχι; Η GrexIt είναι μια εταιρεία startup στις ΗΠΑ που προωθεί διάφορα εργαλεία για τη χρήση του Gmail. Ο κύκλος εργασιών της ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Το όνομά της ήταν διακριτός σε όσους ασχολούνταν με τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μέχρι που εμφανίστηκε το Grexit, όρος που πρώτοι εμφάνισαν στο προσκήνιο οι οικονομολόγοι της Citigroup, και τα πάντα άλλαξαν.
Η εταιρεία εμπνεύστηκε το 2011 το συγκεκριμένο όνομα από το λατινικό grex που σημαίνει «πλήθος» ή «σμήνος». Τότε, τους είχε φανεί ένα πολύ καλό όνομα που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει αυτό που πραγματικά ήθελαν να περάσουν στην αγορά. Πώς μπορούσαν να φανταστούν ότι ελάχιστα χρόνια μετά ο όρος «Grexit» θα περικλείει τόσες πολλές αρνητικές σημάνσεις;
Σύμφωνα με όλες τις ηλεκτρονικές καταγραφές, μέσω της Google, ο όρος «Grexit» βρίσκεται πολύ ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών ανά τον κόσμο. Υπό μια συγκεκριμένη οπτική γωνία, αυτό θα μπορούσε να είναι θετικό για την εταιρεία, όμως, οι ιθύνοντές της αμέσως κατανόησαν πως δεν γινόταν να συνδεθούν με κάτι τόσο αρνητικό. Και έτσι αναγκάστηκαν να αλλάξουν το όνομα της επιχείρησης, την οποία και βάφτισαν, άρον άρον, «Hiver» που παραπέμπει στις μέλισσες. Οι άνθρωποι της εταιρείας λένε πως: «Το νέο όνομά μας, ευθεία παραπομπή στις μέλισσες μας ικανοποιεί. Οι μέλισσες είναι όμορφες και συμβολίζουν την εργατικότητα, την ικανότητα και την οργάνωση». Το μόνο που ελπίζουν είναι να μην μπλεχτεί στα πόδια τους και πάλι η Ελλάδα...
Καίτοι, τελικά, το Grexit απεφεύχθη με τη συμφωνία που σύναψε η κυβέρνηση Τσίπρα με τους δανειστές, υπήρξαν παράπλευρες απώλειες σε όλο τον κόσμο. Μην φανταστεί κανείς απώλειες δισεκατομμυρίων και άλλα ηχηρά παρόμοια – η αλλαγή του ονόματος μια εταιρείας στις μακρινές ΗΠΑ φτάνει να πιστοποιήσει ότι ο κόσμος είναι μικρός και οι λέξεις του... λίγες.
Σε αντίθεση με έναν έμπορο βότκας που έφτιαξε μια σειρά που την ονόμασε «Grexit» με σκοπό να εκμεταλλευτεί εμπορικά το νέο brandname, μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας στη φημισμένη Σίλικον Βάλεϊ βρέθηκε μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμμα: να κρατήσει την επωνυμία της ή όχι; Η GrexIt είναι μια εταιρεία startup στις ΗΠΑ που προωθεί διάφορα εργαλεία για τη χρήση του Gmail. Ο κύκλος εργασιών της ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Το όνομά της ήταν διακριτός σε όσους ασχολούνταν με τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μέχρι που εμφανίστηκε το Grexit, όρος που πρώτοι εμφάνισαν στο προσκήνιο οι οικονομολόγοι της Citigroup, και τα πάντα άλλαξαν.
Η εταιρεία εμπνεύστηκε το 2011 το συγκεκριμένο όνομα από το λατινικό grex που σημαίνει «πλήθος» ή «σμήνος». Τότε, τους είχε φανεί ένα πολύ καλό όνομα που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει αυτό που πραγματικά ήθελαν να περάσουν στην αγορά. Πώς μπορούσαν να φανταστούν ότι ελάχιστα χρόνια μετά ο όρος «Grexit» θα περικλείει τόσες πολλές αρνητικές σημάνσεις;
Σύμφωνα με όλες τις ηλεκτρονικές καταγραφές, μέσω της Google, ο όρος «Grexit» βρίσκεται πολύ ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών ανά τον κόσμο. Υπό μια συγκεκριμένη οπτική γωνία, αυτό θα μπορούσε να είναι θετικό για την εταιρεία, όμως, οι ιθύνοντές της αμέσως κατανόησαν πως δεν γινόταν να συνδεθούν με κάτι τόσο αρνητικό. Και έτσι αναγκάστηκαν να αλλάξουν το όνομα της επιχείρησης, την οποία και βάφτισαν, άρον άρον, «Hiver» που παραπέμπει στις μέλισσες. Οι άνθρωποι της εταιρείας λένε πως: «Το νέο όνομά μας, ευθεία παραπομπή στις μέλισσες μας ικανοποιεί. Οι μέλισσες είναι όμορφες και συμβολίζουν την εργατικότητα, την ικανότητα και την οργάνωση». Το μόνο που ελπίζουν είναι να μην μπλεχτεί στα πόδια τους και πάλι η Ελλάδα...