8 Μαΐ 2016

ΝΑΙ ΡΕΕ ... ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!!

Αν ήμουν Συριζαίος Βουλευτής θα τόσα και άλλα τόσα και ότι  θα μου έφερναν  γιατί έτσι
λέει η  λογική μου..
-Αν ήμουν Συριζαίος Βουλευτής θα τα  ψήφιζα όλα γιατί θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι Βουλευτής  και να απολαμβάνω τα προνόμια της θέση μου(παχυλούς μισθούς, ατέλιες, αυτοκίνητα, κλπ)..Θα ήμουν τρελός να ρήξω την κυβέρνηση και να χάσω τα προνόμια μου.
Θα μου άρεσε να είμαι Βουλευτής
-Αν ήμουν Συριζαίος Βουλευτής θα τα ψήφιζα όλα γιατί στις εκλογές που θα γινόταν δεν θα είχα πιθανότητα να ξαναεκλεγώ βουλευτής γιατί  οι εκλογές θα γινόταν με λίστα.
Όχι ....δεν θα ήμουν φιλοτομαριστής, απλά αυτό λεει η απλή ανθρώπινη  λογική μου!!!!
Ρεεε πλάκα μου  κάνετε  ....Ποίος θέλει να χάσει "" το χοντρό μεροκάματο""" και να βγεί στην ΑΝΕΡΓΙΑ???

Υ.Γ: Έτσι πάνω κάτω ψηφίζουν  και αυτοί  που συγκυβερνούν ...αυτοί με το τρενάκι!!!!

""ο maurogialouros""



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη