13 Ιουλ 2016

O πιο διάσημος Έλληνας πορνοστάρ αποκαλύπτει όλα του τα μυστικά!

Ποιο είναι το μυστικό σου και ρίχνεις τις γυναίκες;
To μυστικο μου είναι ο αυθορμητισμός ,το χαμόγελο μου ,η θετικη
ενεργεια μου και τα κρυφα απόκρυφα σημεία του σωματος μου
Έχεις τρελή επιτυχία και σε γυναίκες και σε άντρες σε ενοχλεί αυτό ή ενδίδεις στα πειράγματα;
Με εμπιστεύονται γιατι οι πράξεις μου είναι πιο δυνατές πο τα λογια και αφτο που βλεπουν στον φακο και στις φυλλάδες αυτο είμαι και στην πραγματικοτητα και ετσι κερδιζω την εμπιστοσύνη
Με εξιτάρει που με φλεταρουν και τα 2 φύλα μου αρεσει και δεν με ενοχλει
Το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει στο σεξ ποιο είναι; Το πιο περίεργο μέρος που έχεις κάνει σεξ;
Εχω κανει ομαδικο γκρουο σεξ με ανάμικτα φύλα γυναικες ανδρες και τρανσεξουαλ άνευ ηλικίας από 19 -85 μεσα σε αεροπλανο βοινγκ στα 12.000 μετρα
Με τι ασχολείσαι ως κύριο επάγγελμα σου;
Είμαι ξενοδόχος στους Δελφους και στην Μυκονο από το 80
Θα ήθελες να κάνεις καριέρα στην τηλεόραση;
Ναι θα ηθελα να κανω καριερα στην τηλεόραση πρωναδικα ,και τα παντα όλα
Σε ενοχλεί που τα παιδιά σου κάποια στιγμή θα δουν τις ταινίες που έχεις κάνει;
Όχι δεν με ενοχλεί αν τα παιδια μου καποια στιμη μαθουν ότι εκανα αισθησιακές ταινίες τιμη μου και καμαρι μου
Ποιο θεωρείς το πιο σεξι σημείο πάνω σου;
το πιο σεξι σημείο μου είναι οι γλουτοί μου τα οπίσθια μου και το χαμογελο μου
 Τι θα συμβούλευες τους άντρες που θέλουν να σου μοιάσουν;
Να είναι αλιθινοι ακομπλεκσαριστοι και να ζουν την κάθε στιγμη της ζωής τους σαν να είναι η τελευταία
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη