9 Φεβ 2017

Ο Αλέξης Κούγιας για πρώτη φορά μιλά για την οικονομική του καταστροφή: «Δεν έχω ούτε ένα ευρώ..»

Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη ο ποινικολόγος
μοιράστηκε με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, το κοινό και τους τηλεθεατές πτυχές της ζωής του τις οποίες ως τώρα δεν γνώριζε κανείς. Συγκεκριμένα, μίλησε για την οικογένεια του, τα παιδιά του και χωρίς ενδοιασμούς αποκάλυψε πως μεγάλος του εθισμός και πάθος είναι το ποδόσφαιρο, που του έχει φάει όλα του τα χρήματα.
«Θα σοκάρει αυτό που θα πω… Εμείς μεγαλώσαμε με δραχμή, γίναμε πολύ πλούσιοι με δραχμή. Εγώ δεν έχω στην τράπεζα ούτε ένα ευρώ, αλλά έχω ένα ψώνιο με το ποδόσφαιρο, όλα τα χρήματα που κέρδισα στη ζωή μου τα έχω βάλει στις ποδοσφαιρικές μου ομάδες. Δεν άφησα τα παιδιά μου να τους λείπει τίποτα, ούτε μου έλειψε τίποτα εμένα. Έχω χάσει όλη μου την περιουσία στο ποδόσφαιρο. Συνεχίζω γιατί είναι πάθος, όπως κάποιος άλλος πηγαίνει στο καζίνο εγώ αγαπώ το ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει κανείς που να έχει κερδίσει στο ποδόσφαιρο έτσι κι αλλιώς. «



 .youweekly.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη