19 Μαΐ 2017

Οι πρώτες της δηλώσεις μετά την αποχώρηση της

Η Ελισάβετ Αϊνατζόγλου ήταν η παίκτρια που αποχώρησε από το
Survivor και στις πρώτες της δηλώσεις αναφέρθηκε στην αμφισβήτηση που δέχθηκε. Αρχικά αναφέρει πως: «Από την πρώτη μέρα του Survivor έως και σήμερα έχω αλλάξει πάρα πολύ. Έχω αντιμετωπίσει τους φόβους μου πρόσωπο με πρόσωπο. Έχω γίνει πολύ δυνατός χαρακτήρας! Γενικά πιστεύω πως είμαι δυνατός χαρακτήρας και πιστεύω πως όλα τα παιδιά που ήρθαμε στο παιχνίδι είμαστε δυνατοί χαρακτήρες γιατί αν δεν ήμασταν δεν θα μπορούσαμε να ανταποκριθούμε και να αντεπεξέλθουμε στις συνθήκες.» «Από δω και πέρα θα είμαι πιο σίγουρη για τον εαυτό μου γιατί υπήρξαν στιγμές μέσα στο Survivor, όπου τον αμφισβήτησα και δεν θέλω να συμβαίνουν τέτοια πράγματα και να το μετανιώνω στην πορεία.», κατέληξε η πρώην παίκτρια. http://www.yupiii.gr/gossip/c97994/Elisavet_Ainatzogloy-Oi_prwtes_ths_dhlws.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη