Πρόκειται για μια φυσιολογική αντίδραση απέναντι στην πρόκληση των
πανελλαδικών εξετάσεων ωστόσο όταν ξεπερνά κάποια όρια
μπορεί να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Η Νίκη Μπίγγου MSc Ψυχολόγος-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια , Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, www.edujob.gr, αναλύει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τα κατάλληλα βήματα για τη διαχείριση του άγχους των μαθητών.
Η πρώτη συμβουλή της ειδικού είναι η αποδοχή του άγχους, το οποίο είναι και απολυτικό φυσιολογικό και μέχρι ενός σημείου, βοηθητικό. Αναλυτικά, τα κατάλληλα βήματα για τη διαχείριση του άγχους των μαθητών, είναι:
1.Δέξου το γεγονός ότι έχεις άγχος. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι βοηθητικό!
2.Οργάνωσε το γραφείο και το χώρο μελέτης. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα όταν υπάρχει τάξη.
3.Ακολούθησε ένα πρόγραμμα μελέτης
4.Κάνε επαναλήψεις
5.Σημείωσε με μολύβι ή μαρκαδόρο υπογραμμίσεως τα πιο σημαντικά ή τα πιο δύσκολα στην απομνημόνευση κομμάτια.
μπορεί να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Η Νίκη Μπίγγου MSc Ψυχολόγος-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια , Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, www.edujob.gr, αναλύει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τα κατάλληλα βήματα για τη διαχείριση του άγχους των μαθητών.
Η πρώτη συμβουλή της ειδικού είναι η αποδοχή του άγχους, το οποίο είναι και απολυτικό φυσιολογικό και μέχρι ενός σημείου, βοηθητικό. Αναλυτικά, τα κατάλληλα βήματα για τη διαχείριση του άγχους των μαθητών, είναι:
1.Δέξου το γεγονός ότι έχεις άγχος. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι βοηθητικό!
2.Οργάνωσε το γραφείο και το χώρο μελέτης. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα όταν υπάρχει τάξη.
3.Ακολούθησε ένα πρόγραμμα μελέτης
4.Κάνε επαναλήψεις
5.Σημείωσε με μολύβι ή μαρκαδόρο υπογραμμίσεως τα πιο σημαντικά ή τα πιο δύσκολα στην απομνημόνευση κομμάτια.