6 Ιουν 2017

Τι παίζει με την Adriana Lima και το μεγάλο διαμαντένιο δακτυλίδι; (ΒΙΝΤΕΟ)

Η ανάρτηση μιας φωτογραφίας στο Instagram του γνωστού σούπερ μόντελ στην οποία φαίνεται να φορά ένα μεγάλο
διαμαντένιο δακτυλίδι προκάλεσε θύελλα σχολίων και σεναρίων.
Η Adriana Lima δεν άφησε όμως πολύ χώρο για κουτσομπολιά αφού το σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία ξεκαθάρισε τα πράγματα: «Τι συμβαίνει με το δακτυλίδι; Είναι συμβολικό. Είμαι αφοσιωμένη στον ευατό μου και στην ευτυχία μου. Είμαι παντρεμένη με τον εαυτό μου. Κυρίες μου αγαπήστε τον ευατό σας. Και ναι…είμαι μόνη μου.»
Η Adriana Lima είναι μητέρα δύο παιδιών και έχει δηλώσει πολλές φορές ότι η σχέση της με τον ίδιο της τον ευατό είναι πολύ σημαντική γι΄αυτήν. Το διάσημο μοντέλο παραμένει χωρίς σχέση, επίσημη τουλάχιστον από το διαζύγιο της το 2014.







.makeleio.gr/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη