13 Ιουν 2017

Πέθανε η Καίτη Παπανίκα μετά από σκληρή μαχή με τον καρκίνο

Η Καίτη Παπανίκα έφυγε από τη ζωή έπειτα απο σκληρή μαχή που έδωσε με τον καρκίνο.
Η σπουδαία ηθοποιός άφησε την τελευταία της πνοή, σε ηλικία 75 ετών, στην οικία της στη Νέα Φιλαδέλφεια. Η ασθένεια την ταλαιπώρησε αρκετά και τα τελευταία χρόνια, όπως αναφέρουν στο TLIFE άνθρωποι από το κοντινό της περιβάλλον, είχε απομονωθεί στο σπίτι της. Όλοι κάνουν λόγο για την ευγένεια του χαρακτήρα της και το πηγαίο ταλέντο που είχε στο θεατρικό σανίδι. Σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Freddo, η πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου, είχε μιλήσει για την περιπέτεια υγείας της. «Με την αρρώστια αυτή, τον καρκίνο, παλεύω από το 2009. Δεν θέλω να αναφέρω ούτε το όνομα… Όχι, τον θάνατο δεν τον φοβάμαι. Δεν θέλω όμως να ταλαιπωρηθώ. Το παλεύω και θα το παλέψω μέχρι τέλους. Άλλωστε, όλοι από κάτι θα πεθάνουμε. Είτε λέγεται καρκίνος, είτε άλλη αρρώστια… Πιστεύω ότι ο τελευταίος μου ρόλος θα είναι στο «Συγγνώμη μαμά». Θέλω να τελειώσω με αυτόν την καριέρα μου», είχε πει. «Περνάω την αρρώστια μου με αισιοδοξία. Προσεύχομαι συνέχεια, έχω κάνει τάματα, αλλά -το κυριότερο- βοηθάω όσο μπορώ αδυνάτους, για να μου το επιστρέψει ο Θεός σε υγεία», είχε προσθέσει στην ίδια συνέντευξη.
http://www.tlife.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη