10 Ιουν 2017

Ίβιτς: Ευγνώμων στον Σαββίδη για την ευκαιρία

Μόνο καλά λόγια είχε να πει ο Βλάνταν Ίβιτς στην αποχαιρετιστήρια δήλωσή του μετά τη λύση της συνεργασίας
του με τον ΠΑΟΚ. «Τιμή μου που κατακτήσαμε μαζί έναν τίτλο» τόνισε.
«Θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου, τους συνεργάτες μου, τον Λούμπος Μίχελ, τον κόσμο του ΠΑΟΚ και φυσικά την οικογένεια Σαββίδη για την άριστη συνεργασία που είχαμε από την πρώτη μέχρι και την τελευταία ημέρα αυτής της έντονης και όμορφης κοινής διαδρομής.
Στα οκτώ χρόνια που βρέθηκα στον ΠΑΟΚ καθημερινά προσπαθούσα για το καλύτερο δυνατόν. Είτε ως παίκτης είτε ως προπονητής. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου έδωσε ο κ. Σαββίδης να καθίσω στον πάγκο αυτής της μεγάλης ομάδας και είναι τιμή μου ότι κατακτήσαμε μαζί έναν τίτλο.
Εύχομαι στον ΠΑΟΚ ό,τι καλύτερο διότι πραγματικά το αξίζει και χαίρομαι που συνέβαλα κι εγώ στη δημιουργία σταθερών βάσεων που θα οδηγήσουν τον σύλλογο ακόμα ψηλότερα», ανέφερε ο πρώην, πλέον, τεχνικός του «δικεφάλου του βορρά».





.newsbeast.gr/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη