3 Ιουν 2017

Survivor: Πανικόβλητη η Ελισάβετ κάνει δημόσια έκκληση στα social media: "Σταματήστε λοιπόν να… "

Αρκετά ταραγμένη η Ελισάβετ Αϊνατζόγλου και ο λόγος; Ένα ψεύτικο προφίλ στο instagram ήταν η αιτία. Η πρώην παίκτρια του Survivor εντόπισε ένα προφίλ που παρίστανε εκείνη και θέλησε να ενημερώσει τους followers της, παρακαλώντας τους να σταματήσουν να ακολουθούν το συγκεκριμένο account.

Ο διαχειριστής του συγκεκριμένου προφίλ μάλιστα είχε αποκλείσει την Ελισάβετ ώστε να μην μπορεί να λαμβάνει μηνύματά της. Δείτε παρακάτω την δημόσια έκκληση της…

«Αυτό το προφίλ δεν είναι δικό μου! Δεν το διαχειρίζομαι εγώ και σαφώς δεν με αντιπροσωπεύει όπως και πολλά αλλά! Ακόμα και αν λέει «fan page» ο διαχειριστής με έχει κάνει μπλοκ με σκοπό να παριστάνει εμένα σαν πρόσωπο αυτό καθαυτό και οτι το διαχειρίζομαι και καλά εγώ!
Οποίος επικοινωνεί μαζί του, ή σχολιάζει ή δέχεται απάντηση δεν τν λαμβάνει από εμένα!
Σταματήστε λοιπόν να το ακολουθείται και να βάζετε like γιατί το εκμεταλλεύεται! Σας ευχαριστώ πολύ! Με πολύ αγάπη και σεβασμό προς τα πρόσωπα σας . Το δικό μου προφίλ είναι αυτό εδώ! Και μόνο αυτό έχω!»




 .youweekly.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη