1 Ιουλ 2017

Μαρία Σολωμού - Πάνος Μουζουράκης: Έξοδος για φαγητό στο Χαλάνδρι [pics]

Μπορεί να μην έχουν παντρευτεί αλλά ο Πάνος Μουζουράκης και η Μαρία Σολωμού
είναι πια οικογένεια. Η σχέση του ζευγαριού μετρά πολλά χρόνια και δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν μιλήσει δημόσια και οι δύο για αυτή ενώ δεν διστάζουν να είναι διαχυτικοί και στις δημόσιες εμφανίσεις τους. Συχνές είναι και οι βραδινές εξορμήσεις τους σε διάφορα στέκια της Αθήνας. Από τις περιοχές που τους αρέσει να κινούνται είναι και το Χαλάνδρι. Ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε το βράδυ της ΤΡίτης στο Yοshi Sushi bar στο Χαλάνδρι. Οι δυο τους είχαν πάρα πολύ καλή διάθεση και απόλαυσαν το φαγητό τους αμέσως μετά τα βραβεία Mad. Στην εκπομπή Τετ α Τετ και στον Τάσο Τρύφωνος που έδωσε πρόσφατα συνέντευξη ο Πάνος Μουζουράκης μίλησε για την γυναίκα της ζωής του. “Όταν πρωτογνωριστήκαμε με τη Μάρια, την έβλεπα και μου έπεφτε το σαγόνι. Ήξερα ότι ήταν σε σχέση και είχε παιδί. Την έβλεπα από μακριά και τη θαύμαζα σαν κάτι που εγώ δεν μπορώ να έχω. Πήρα το θάρρος να την προσκαλέσω να έρθει να δει την πρεμιέρα του Rent και ήρθε με μια φίλη της. Βγήκαμε μετά για ένα ποτάκι και προσπάθησε να μου πλασάρει τη φίλη της, να μου κάνει προξενιό, η οποία ήταν πάρα πολύ όμορφη αλλά εγώ ήθελα τη Μαρία. Νομίζω το κατάλαβε και έτσι ήρθαμε πιο κοντά”, περιέγραψε ο αγαπημένος τραγουδοποιός. Και συνέχισε: “Η πρώτη εντύπωση της Μαρίας για μένα ήταν "πω πω τι ωραίο παιδί, τι κούκλος, τι ματάρες" και η αμέσως επόμενη αντίδραση όταν άνοιξα το στόμα μου ήταν "κρίμααα"”

http://www.tlife.gr/news
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη