«Το
Ελληνικό έκλεισε το 2001 όταν ξεκίνησε το Ελ. Βενιζέλος. Φθάσαμε στο
2017, με ψηφισμένο νόμο από τη Βουλή -σχεδόν
τα 2/3 νομίζω, πλην Χρυσής Αυγής και ΚΚΕ, για διαφορετικούς λόγους- και ακόμη συζητάμε αν υπάρχει δασική έκταση και αρχαιολογικός χώρος. Γιατί 16 χρόνια δεν έγινε αυτή η έρευνα και γίνεται τώρα», διερωτήθηκε στον Alpha 989 ο Αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης.
τα 2/3 νομίζω, πλην Χρυσής Αυγής και ΚΚΕ, για διαφορετικούς λόγους- και ακόμη συζητάμε αν υπάρχει δασική έκταση και αρχαιολογικός χώρος. Γιατί 16 χρόνια δεν έγινε αυτή η έρευνα και γίνεται τώρα», διερωτήθηκε στον Alpha 989 ο Αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης.
Τόνισε πως
«η γνωμοδότηση του ΚΑΣ είναι συμβουλευτική. Αν κάθε φορά που σκάβει η μπουλντόζα σταματάει για να πάει με το βουρτσάκι και το σκουπάκι ο αρχαιολόγος, δεν βλέπω να μένει, βλέπω να φεύγει ο επενδυτής».
Για την Fraport ο κος Κακλαμάνης είπε χαρακτηριστικά: «με ανησύχησε. Άκουγα τον κο Πιτσιόρλα σε άλλο κανάλι σήμερα…Αν βασίζεται η απαίτηση πάνω στην αθέτηση κάποιου όρου της σύμβασης, θα πληρώσουμε. Τώρα ξαφνικά ανακάλυψε ότι έχουν ελλείψεις; Δεν έλεγξε τα αεροδρόμια πριν βάλει την υπογραφή της»;
Για την Fraport ο κος Κακλαμάνης είπε χαρακτηριστικά: «με ανησύχησε. Άκουγα τον κο Πιτσιόρλα σε άλλο κανάλι σήμερα…Αν βασίζεται η απαίτηση πάνω στην αθέτηση κάποιου όρου της σύμβασης, θα πληρώσουμε. Τώρα ξαφνικά ανακάλυψε ότι έχουν ελλείψεις; Δεν έλεγξε τα αεροδρόμια πριν βάλει την υπογραφή της»;
Ερωτηθείς για το θέμα των ταξί ο κος Κακλαμάνης είπε ότι «κατ`αρχήν
είμαι υπέρ της taxi beat και κατά της
uber».
Πρόσθεσε πως θα περιμένει να πάρει το ν/σ να δει τί λέει ακριβώς και θα μιλήσει και με τους ταξιτζήδες.
«Τάσσομαι υπέρ των απόψεων Λυμπερόπουλου για την
uber
αλλά για την taxi beat θέλει
μεγάλη προσοχή. Οι θέσεις εργασίας είναι πολλές. Δεν ξέρω τί είναι αυτό που ενοχλεί»,
σημείωσε ο κ.Κακλαμάνης.
Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη: