Σε μια εντυπωσιακή κίνηση ενόψει των Χριστουγέννων προχωρά η Μασούτης. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ,
αποφάσισε να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη», προκειμένου να κάνει ακόμη πιο ελκυστικές τις αγορές στα καταστήματά της κατά την εορταστική περίοδο.
Συγκεκριμένα, αποφάσισε να
τριπλασιάσει τους πόντους που κερδίζουν όσοι κάνουν τις αγορές τους με
την κάρτα πιστότητας της αλυσίδας, δίνοντας έτσι ένα επιπλέον κίνητρο
για να προτιμήσουν τα καταστήματά της.
«Είναι η πιο δυνατή ενέργεια στην αγορά… δεν έχει ξαναγίνει τέτοια πρόσφορα από κανέναν μέχρι σήμερα», σημειώνει στο mononews.gr ο κ. Γιάννης Μασούτης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τονίζοντας πως ήταν μια επιβεβλημένη κίνηση παρά το μεγάλο κόστος που συνεπάγεται.
Όπως λέει, «οι καταναλωτές κυνηγάνε
πλέον τις προσφορές καθώς η κρίση έχει μειώσει αισθητά την αγοραστική
τους δύναμη» και προσθέτει πως στόχος της εταιρείας είναι να
ανταποκρίνεται και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της.
«Έρχονται γενναίες προσφορές και το 2018»
Οι γενναίες προσφορές, θα συνεχίσουν να
αποτελούν ένα από τα βασικά «όπλα» της εταιρείας στη μάχη του
ανταγωνισμού και τη νέα χρονιά.
Σύμφωνα με τον κ. Μασούτη, ύστερα από τα 55 εκατ. Ευρώ που
επενδύθηκαν στη διάρκεια του 2017, αναμένεται να διατεθούν άλλα 60 εκατ.
ευρώ το 2018 σε προσφορές και εκπτώσεις.Η επιθετική πολιτική τιμών αποτελεί «απάντηση» και στην επανεμφάνιση σημαντικών παικτών του λιανεμπορίου, οι οποίοι ήταν εκτός αγοράς για μεγάλο διάστημα, όπως τα καταστήματα του Μαρινόπουλου που επέστρεψαν με το σήμα του Σκλαβενίτη αλλά και σημεία της Αρβανιτίδης.
«Η δράση, φέρνει και αντίδραση», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μασούτης.
Η αποχώρηση αυτών των μεγάλων παικτών τα προηγούμενα χρόνια, όπως λέει, ωφέλησαν την υπόλοιπη αγορά που καρπώθηκε ένα μεγάλο μέρος του τζίρου που είχαν.
«Ήταν μια ευκαιρία. Ένα δώρο που αναπόφευκτα θα επιστραφεί πίσω», επισημαίνει χαρακτηριστικά. Για να συμπληρώσει πως αυτό που τώρα προέχει είναι να διατηρήσουν ένα μεγάλο μέρος αυτής της πελατείας, καθώς αναπόφευκτα κάποιο μέρος θα μετακινηθεί στους νέους παίκτες.
Παρά το μπαράζ προσφορών από το σύνολο του λιανεμπορίου, δεν αναμένεται αναστροφή της πτωτικής πορείας που ακολουθεί η κατανάλωση τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Μασούτης, και τη νέα χρονιά οι συνθήκες στο λιανεμποριο θα παραμείνουν δύσκολες καθώς δεν φαίνεται από πουθενά κάποια προοπτική ανάκαμψης της ζήτησης.
«Η πορεία της κατανάλωσης», υπογραμμίζει, «συμβαδίζει με την ευρύτερη πορεία της οικονομίας. Είναι αδύνατον να μιλάμε για ανάκαμψη της αγοράς, εάν δεν γίνουν επενδύσεις και δεν δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας
Αργεί η «κάθοδος» στην Αθήνα
Οι ασφυκτικές συνθήκες πάντως, δεν πρόκειται να ανακόψει την επενδυτική ορμή της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας, η οποία έχει προγραμματίσει επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ για την επέκταση και ανανέωση του δικτύου της.
Ειδικότερα, δρομολογεί τη δημιουργία πάνω από 10 νέων σημείων στις περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται αλλά και την ανακαίνιση άλλων πέντε.
Η είσοδος στην Αθήνα, σύμφωνα με τον κ. Μασούτη δεν προβλέπεται να πραγματοποιηθεί ούτε το 2018, -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- καθώς δεν υπάρχουν ακόμη οι προϋποθέσεις.
Όσον αφορά στην πορεία των πωλήσεων, μετά την σημαντική ανάπτυξη που επετεύχθη τα προηγούμενα δυο χρόνια λόγω και της «απουσίας» του Μαρινόπουλου και των προβλημάτων της Αρβανιτίδης αναμένεται να σταθεροποιηθεί από τη νέα χρονιά.
Φέτος πάντως αναμένεται να «κλείσουν» σε περίπου 760 εκατ. Ευρώ, μειωμένες κατά 4%, η κερδοφορία όμως θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, με τα EBITDA να φθάνουν στα 50 εκατ. Ευρώ! Μια επίδοση που ικανοποιεί απόλυτα τη διοίκηση της εταιρείας.
mononews.gr/