19 Φεβ 2018

Ο... άνθρωπος Λουτσέσκου: Οι αγαπημένοι του ηθοποιοί, η μουσική που ακούει και τα βιβλία που διαβάζει (VIDEO)

Τα 49α γενέθλια του Ραζβάν Λουτσέσκου ήταν μία καλή αφορμή για να δώσει μία συνέντευξη στην ιστοσελίδα "eu sunt
12' στην Ρουμανία.
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ απάντησε σε ερωτήσεις που ξέφευγαν από τις συνηθισμένες που αφορούν στην πορεία του στον Δικέφαλο και ειδικά μία από τις ατάκες του, αυτή για το τελευταίο βιβλίο που διάβασε, είναι βέβαιο ότι θα συζητηθεί.
Αναλυτικά η συνέντευξη:
-Είναι δύσκολα μακριά από την πατρίδα;
"Δεν είναι τόσο απλό, ειδικά όταν είσαι μόνος εδώ. Όμως έχω την ευκαιρία για μία πολύ καλή εμπειρία ζωής, αλλά και επαγγελματική. Και αυτές οι εμπειρίες σε κάνουν καλύτερο και δυνατότερο".
-Σου λείπει κάτι που μπορείς να βρεις μόνο στη Ρουμανία;
"Η σύζυγός μου".
-Το τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
"Του Κοέλιο "ο νικητής είναι μόνος". Αλλά είμαι παθιασμένος με τις βιογραφίες των σημαντικών προπονητών γιατί μαθαίνω πολλά από τις εμπειρίες τους. Γκουαρδιόλα, Μουρίνιο, Κλοπ, Κόντε, Βενγκέρ, Φέργκιουσον.
-Εχεις αγαπημένο τραγούδι;
"Μου αρέσει η μουσική. Μου αρέσει ο Ενρίκε Ιγκλέσιας, μου δίνει χαρά και πνευματικότητα".
-Αν η ζωή σου γινόταν ταινία, ποιος θα ήταν ο πρωταγωνιστής;-
"Αν εννοείς ποιος ηθοποιός μου αρέσει, ο Αλ Πατσίνο, ο Ντε Νίρο και ο Μελ Γκίμπσον".
-Αν μπορούσες να αλλάξεις το αποτέλεσμα σε έναν αγώνα ποιος θα ήταν αυτός;-
"Είναι περισσότεροι από ένας. Νομίζω ένας απέναντι στη Στεάουα το 2006 στη φάση των "8" του Κυπέλλου UEFA, τον δεύτερο αγώνα κατά της Γαλλίας, όταν σκόραραν από θέση οφσάιντ στο 83’ και εκείνον απέναντι στην Αλβανία όταν σκόραραν στο 90’ σε ένα ματς στο οποίο δεν πέρασαν ούτε το κέντρο".
-Πόσο χρειάζεται το ποδόσφαιρο τους φιλάθλους; 
"Το ποδόσφαιρο σημαίνει και φίλαθλοι. Σημαίνει βέβαια ποδοσφαιριστές, πολλή δουλειά, παράγοντες, ιδιοκτήτες, αλλά και φίλαθλοι. Δεν μπορεί κανείς να σκεφτεί το ποδόσφαιρο χωρίς τους οπαδούς, είναι μέρος του παιχνιδιού".



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη