9 Μαΐ 2018

Το ΥΠΟΙΚ «αδειάζει» τον Μαυραγάνη για τα Τέλη Κυκλοφορίας

Καμία αλλαγή στα Τέλη Κυκλοφορίας οχημάτων δεν επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών αυτή
τη στιγμή, αναφέρουν πληροφορίες από το ΥΠΟΙΚ σχετικά με ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Υπενθυμίζεται, ότι νωρίτερα ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, σε συνέντευξή του στον ANT1 δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας το 2019, ενώ είπε πως η εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών είναι να ληφθούν υπόψη κριτήρια περιβαντολογικά καθώς και η παλαιότητα του οχήματος.

«Η εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών είναι η αναλογικοποίηση με την αξία του αυτοκινήτου και βεβαίως να λαμβάνονται υπόψη και τα περιβαλλοντικά κριτήρια», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών.

Αναφερόμενος στα ανασφάλιστα οχήματα και στα πρόστιμα που από σήμερα θα αντιμετωπίσουν οι παραβάτες, είπε πως «τους ξέρει το σύστημα» και συγκρίνοντας τα 420.000 και πλέον ανασφάλιστα με τον περσινό αριθμό των 1.200.000 ανασφάλιστων οχημάτων, έκανε λόγο για πρόοδο. Ωστόσο, πρόσθεσε πως «δεν πρέπει να υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα».

«Με τη διασταύρωση των στοιχείων που κάναμε, έχουμε εξαλείψει τις πιθανότητες κάποιο όχημα να φαίνεται ανασφάλιστο, όμως στην πραγματικότητα να μην υπάρχει», συμπλήρωσε.

Αναφορικά με τα τέλη που καλούνται να πληρώσουν όσοι τους έχει κλαπεί το όχημα, κάλεσε τους παθόντες να προσκομίσουν στο υπουργείο Μεταφορών ή στην ΕΛ.ΑΣ. το σημείωμα που είχαν από την ΕΛ.ΑΣ., όταν σημειώθηκε η κλοπή, διευκρινίζοντας πως αυτό ισχύει μόνο για τα οχήματα που εκλάπησαν πριν από το 2008, καθώς από εκεί και έπειτα «υπάρχουν τα δεδομένα».

Για τα αχρηστευμένα, κάλεσε όσους διαθέτουν κάποιο να το δηλώσουν, σημειώνοντας πως «τα χρέη μετά το 2004 έχουν διαγραφεί». Δυστυχώς, όπως είπε, οι μοτοσικλέτες εξαιρούνται, λόγω του ότι οι μηχανές δεν υποχρεούνται σε απόσυρση, όπως τα αυτοκίνητα.

Για την επιστροφή πινακίδων είπε πως «μετά τους πέντε μήνες πληρώνεις ανά μήνα», χαρακτηρίζοντας το μέτρο «εισπρακτικό».

«Το οδικό δίκτυο έχει βελτιωθεί σημαντικά, όχι όμως και στους επαρχιακούς δρόμους», απάντησε ερωτηθείς για το αν τα τέλη κυκλοφορίας θα συνδεθούν με την κατάσταση των δρόμων, ενώ επέρριψε στην τοπική αυτοδιοίκηση τη συντήρησή των επαρχιακών δρόμων.

«Χρηματοδοτούνται οι δήμοι για να κάνουν τοπικά έργα, κι εκείνοι πρέπει να σχεδιάσουν πού θα τα διαθέσουν. Κάθε χρόνο δίνουμε χρήματα για οδικά έργα», τόνισε ο Νίκος Μαυραγάνης.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη