21 Αυγ 2018

Το #ΠαραμΙΘΑΚΗ δεν το πιστεύουν πλέον ούτε οι χορευτές στο Σύνταγμα(εικόνες)

Πρώτο trend στο Twitter έχει γίνει το hashtag
«#ΠαραμΙΘΑΚΗ» με αφορμή το διάγγελμα του Αλέξη Τσίπρα από την Ιθάκη για την τυπική έξοδο από τα Μνημόνια.

Οι περισσότεροι εστιάζουν στο βερμπαλισμό και τις συχνές αναφορές του πρωθυπουργού στον μύθο της Οδύσσειας με έναν χρήστη να σημειώνει χαρακτηριστικα ότι «και 10χρονο να έλεγε κάποιος να γράψει έκθεση, λιγότερα κλισέ θα έγραφε από την Οδύσσεια του Ομήρου».


«Καλό το #ΠαραμΙΘΑΚΗ αλλά δεν το πιστεύουν πλέον ούτε οι χορευτές στο Συνταγμα» γράφει κάποιος άλλος χρήστης του Twitter ενώ σε άλλη ανάρτηση διαβάζουμε «έχω ακουσει απειλες και απειλες στην ζωη μου αλλα το η ιθακη ειναι μονο η αρχη με εκανε και ανατριχιασα».

Διαβάστε μερικά από τα tweets που κατακλύζουν το Twitter:

Εχω ακουσει απειλες και απειλες στην ζωη μου αλλα το η ιθακη ειναι μονο η αρχη με εκανε και ανατριχιασα.παω ν σκαψω εναν λακκο μονος μου.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη