Σοκ στους κόλπους του γερμανικού ομίλου προκάλεσε ο εντοπισμός καδμίου σε εξάρτημα ηλεκτρικών και plug-in
υβριδικών μοντέλων, κατασκευής από το 2013 έως τον Ιούνιο του 2018.
Το εξάρτημα που προέρχεται από εξωτερικό προμηθευτή και περιέχει καρκινογόνο μέταλλο ανακάλυψαν οι μηχανικοί της VW σε φορτιστές μπαταριών. Η εταιρεία ενημέρωσε άμεσα τη γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μεταφορών (KBA), η οποία και θα αποφασίσει αν είναι αναγκαίο να γίνει ανάκληση των 124.000 περίπου οχημάτων μάρκας Volkswagen, Audi και Porsche που επηρεάζονται.
Την είδηση επιβεβαίωσε η αυτοκινητοβιομηχανία, με τον εκπρόσωπο να αναφέρει ότι η έρευνα συνεχίζεται σε συνεργασία με την KBA.
Το κάδμιο είναι πολύ τοξικό και απαγορεύεται να χρησιμοποιείται σε εξαρτήματα οχημάτων. Βέβαια, η ποσότητα του μετάλλου που εντοπίστηκε είναι μόλις 0,008 γραμμάρια, κάτι που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται άμεσα η υγεία οδηγών και επιβατών. Το εξάρτημα που περιέχει το μέταλλο είναι καλά μονωμένο στο εσωτερικό του φορτιστή και δεν υπάρχει πιθανότητα επαφής με το περιβάλλον.
υβριδικών μοντέλων, κατασκευής από το 2013 έως τον Ιούνιο του 2018.
Το εξάρτημα που προέρχεται από εξωτερικό προμηθευτή και περιέχει καρκινογόνο μέταλλο ανακάλυψαν οι μηχανικοί της VW σε φορτιστές μπαταριών. Η εταιρεία ενημέρωσε άμεσα τη γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μεταφορών (KBA), η οποία και θα αποφασίσει αν είναι αναγκαίο να γίνει ανάκληση των 124.000 περίπου οχημάτων μάρκας Volkswagen, Audi και Porsche που επηρεάζονται.
Την είδηση επιβεβαίωσε η αυτοκινητοβιομηχανία, με τον εκπρόσωπο να αναφέρει ότι η έρευνα συνεχίζεται σε συνεργασία με την KBA.
Το κάδμιο είναι πολύ τοξικό και απαγορεύεται να χρησιμοποιείται σε εξαρτήματα οχημάτων. Βέβαια, η ποσότητα του μετάλλου που εντοπίστηκε είναι μόλις 0,008 γραμμάρια, κάτι που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται άμεσα η υγεία οδηγών και επιβατών. Το εξάρτημα που περιέχει το μέταλλο είναι καλά μονωμένο στο εσωτερικό του φορτιστή και δεν υπάρχει πιθανότητα επαφής με το περιβάλλον.