Το «τελεσίγραφο» του υπό παραίτηση υπουργού Άμυνας ΤζιμΜάττις προς την
Αεροπορία δεν χωρούσε παρερμηνεία: να έχετε τέσσερα στα πέντε F-16, F-22 και F-35 έτοιμα ανά πάσα στιγμή για πτήση και να το έχετε κάνει μέχρι τα τέλη του οικονομικού έτους 2019. Οι τεχνικοί της USAF όμως αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα με τις διαθεσιμότητες των αεροσκαφών καθώς παρά τις ατελείωτες ώρες δουλειάς στην πίστα και στο υπόστεγο απέχουν αρκετά από τον στόχο του 80% που τους θέτουν.
Οι 12ωρες βάρδιες και η δουλειά τα Σαββατοκύριακα είναι ο κανόνας αλλά και πάλι οι διαθεσιμότητες δεν είναι αυτές που θα έπρεπε. Οι τεχνικοί ετοιμάζονται να «τρέξουν» κι άλλο για να πιάσουν τον στόχο, ωστόσο διερωτώνται πόσο περισσότερο μπορούν να προσφέρουν. Η ηλικία των F-16 απαιτεί πολλή δουλειά και τα προβλήματα στην εξεύρεση εγκαίρως κρίσιμων ανταλλακτικών περιπλέκουν περισσότερο την κατάσταση.
Τα καθηλωμένα αεροπλάνα αυξάνονται και συχνά ο «κανιβαλισμός» άλλων για να διατηρηθεί ο ρυθμός των αποστολών είναι μονόδρομος. Όμως με το σημερινό επιχειρησιακό τέμπο τα πράγματα σίγουρα δεν πρόκειται να βελτιωθούν. Η αμερικανική Αεροπορία αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις υπολόγων εδώ και χρόνια, με το πρόβλημα να αντανακλά στις διαθεσιμότητες των αεροσκαφών και στην εξάντληση του προσωπικού. Παρά τις κινήσεις που έχουν γίνει για την αντιμετώπιση του ζητήματος, πολλοί από τους νέους συντηρητές αεροσκαφών δεν έχουν ακόμη την απαιτούμενη εμπειρία για να δουλέψουν μόνοι τους.
https://www.ptisidiastima.com/usaf-striving-to-keep-planes-flying/
Αεροπορία δεν χωρούσε παρερμηνεία: να έχετε τέσσερα στα πέντε F-16, F-22 και F-35 έτοιμα ανά πάσα στιγμή για πτήση και να το έχετε κάνει μέχρι τα τέλη του οικονομικού έτους 2019. Οι τεχνικοί της USAF όμως αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα με τις διαθεσιμότητες των αεροσκαφών καθώς παρά τις ατελείωτες ώρες δουλειάς στην πίστα και στο υπόστεγο απέχουν αρκετά από τον στόχο του 80% που τους θέτουν.
Οι 12ωρες βάρδιες και η δουλειά τα Σαββατοκύριακα είναι ο κανόνας αλλά και πάλι οι διαθεσιμότητες δεν είναι αυτές που θα έπρεπε. Οι τεχνικοί ετοιμάζονται να «τρέξουν» κι άλλο για να πιάσουν τον στόχο, ωστόσο διερωτώνται πόσο περισσότερο μπορούν να προσφέρουν. Η ηλικία των F-16 απαιτεί πολλή δουλειά και τα προβλήματα στην εξεύρεση εγκαίρως κρίσιμων ανταλλακτικών περιπλέκουν περισσότερο την κατάσταση.
Τα καθηλωμένα αεροπλάνα αυξάνονται και συχνά ο «κανιβαλισμός» άλλων για να διατηρηθεί ο ρυθμός των αποστολών είναι μονόδρομος. Όμως με το σημερινό επιχειρησιακό τέμπο τα πράγματα σίγουρα δεν πρόκειται να βελτιωθούν. Η αμερικανική Αεροπορία αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις υπολόγων εδώ και χρόνια, με το πρόβλημα να αντανακλά στις διαθεσιμότητες των αεροσκαφών και στην εξάντληση του προσωπικού. Παρά τις κινήσεις που έχουν γίνει για την αντιμετώπιση του ζητήματος, πολλοί από τους νέους συντηρητές αεροσκαφών δεν έχουν ακόμη την απαιτούμενη εμπειρία για να δουλέψουν μόνοι τους.
https://www.ptisidiastima.com/usaf-striving-to-keep-planes-flying/