13 Ιαν 2019

Παραιτείται ο Καμμένος; Έκτακτη συνέντευξη Τύπου μετά την συνάντηση με Τσίπρα

Οι πολιτικές εξελίξεις είναι ραγδαίες. Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ, μετά την αυριανή
συνάντησή του με τον Αλέξη Τσίπρα στο Μέγαρο Μαξίμου, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου σε γνωστό ξενοδοχείο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Τσίπρας και ο Καμμένος θα συναντηθούν το πρωί της Κυριακής στις 10:30 στο Μέγαρο Μαξίμου.

Μήπως, στη συνέντευξη που θα παραχωρήσει ο κ. Καμμένος ανακοινώσει την… παραίτησή του;

Ο Πάνος Καμμένος φαίνεται να είναι εξαιρετικά στριμωγμένος μετά και την ήττα που υπέστη στην ΚΟ του χθες, όταν ζήτησε από τους υπουργούς του να παραιτηθούν από την κυβέρνηση και εκείνοι αρνήθηκαν.

Στο μεταξύ, στενός συνεργάτης του Πάνου Καμμένου, ανακοίνωσε μέσω των socialmedia ότι τη Δευτέρα θα υποβάλει την παραίτησή του.

Συγκεκριμένα, ο σύμβουλος του Υπουργείου Άμυνας, Γεώργιος Παλαπουγιούκ με ανάρτησή του σε Facebookκαι Twitter, την οποία συνοδεύει με μία φωτογραφία που φέρει τον Ήλιο της Βεργίνας με το σύνθημα η «Μακεδονία είναι μία και ελληνική», επισημαίνει ότι είχε την τιμή να υπηρετήσει δίπλα στον Πάνο Καμμένο, ευχαριστώντας παράλληλα, όσους συνεργάστηκαν μαζί του.


Δείτε παρακάτω ολόκληρη την ανάρτηση του κ. Παλαπουγιούκ:

Είχα την τιμή να υπηρετήσω την πατρίδα μου δίπλα στον καλύτερο Υπουργό Εθνικής Άμυνας που είχε η χώρα μας.

Ευχαριστώ όσους και όσες συνεργάστηκαν μαζί μου σε όλα τα επίπεδα.

Αποχωρώ από το ΥΠΕΘΑ με την συνείδηση μου καθαρή , έκανα το καλύτερο για τον τόπο μου , τους πρώην συναδέλφους μου και τους συμπατριώτες μου .

Εύχομαι πάντα να υπάρχουν σε κυβερνητικά πόστα Λεριοί που θα μπορούν να προσφέρουν στον τόπο.

Έχω την εμπειρία και τις γνωριμίες να συνεχίσω να προσφέρω στην κοινωνία της Λέρου και στους συμπατριώτες μου.

Ο αγώνας για τη Μακεδονία μας και μια καλύτερη Λέρο τώρα αρχίζει !

Η Μακεδονία είναι Ελλάδα όσοι ψηφίσουν καλύτερα να ξεχάσουν ότι γεννήθηκαν Έλληνες .

Με την συνείδηση καθαρή και το κεφάλι ψηλά !!!

Γεώργιος Κ. Παλαπουγιούκ

Σύμβουλος ΥΠΕΘΑ

* Δευτέρα πρωί υποβάλω την παραίτηση μου και συνεχίσω τον αγώνα δίπλα στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων και Πατριώτη Πάνο Καμμένο !



(ΠΗΓΗ: crashonline.gr)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη