26 Μαρ 2019

Ξέσπασε ο Αντώνης Κανάκης στο «Ράδιο Αρβύλα»: Είναι θρασύδειλο, ένας ρε πού…η μου εκεί μέσα

Η σύλληψη της 90χρονης γιαγιάς στη Θεσσαλονίκη προκάλεσε την οργή του Αντώνη Κανάκη, ο οποίος ξέσπασε στον αέρα του Ράδιο Αρβύλα.


«Μια γιαγιά 90 ετών την συλλάβανε, της πέρασαν χειροπέδες, την πήγαν στο κρατητήριο γιατί πουλούσε τερλίκια χωρίς άδεια. Και της πήραν και τα αποτυπώματα. Σε αυτό το βίντεο η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά», είπε αρχικά ο Αντώνης Κανάκης και στη συνέχεια προβλήθηκε το βίντεο μέσα από το αστυνομικό τμήμα.


«Αχ θεέ μου, όλη η εξουσία βγαίνει πάνω στη γιαγιάκα. Πραγματικά, αν έχεις μπροστά σου μια γιαγιά 90 ετών και της μιλάς έτσι, δεν σου βγαίνει αβίαστα να είσαι απόλυτα ευγενικός μαζί της και να μιλάς κατ’ αυτόν τον τρόπο, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Τη συλλαμβάνουν, τη βάζουν στο περιπολικό, την πάνε στο τμήμα, της παίρνουν αποτυπώματα, γίνεται όλο αυτό και ένας ρε πού…η μου εκεί πέρα μέσα δεν μπορεί να πει "τι κάνουμε ρε μαλ…ες, τι κάνουμε γα…ώ την τρέλα μου".

Ένας λογικός δεν υπάρχει να πει να αφήσουν τη γιαγιά να φύγει; Δεν είναι θέμα ευθυνοφοβίας κατά την προσωπική μου άποψη γιατί ευθυνοφοβία δεν υπάρχει όταν είναι να συλλάβουν άλλους κι άλλους. Αυτό είναι θρασύδειλο», είπε ο Αντώνης Κανάκης.

Δείτε το βίντεο με το ξέσπασμα του παρουσιαστή:


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη