16 Απρ 2019

Ξεσπά ο Ανδρέας Λοβέρδος: «Οργανωμένο κυβερνητικό κακούργημα»

Για οργανωμένο κυβερνητικό κακούργημα κάνει λόγο σε συνέντευξή του στο «Κ» ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και βουλευτής Β΄Αθηνών Ανδρέας Λοβέρδος, με αφορμή την αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή για την υπόθεση της Novartis.

Ο κ. Λοβέρδος ξεκαθαρίζει ότι ακόμη κι αν χρειαστεί να γυρίσει τη γη ανάποδα, θα το κάνει, προκειμένου, όπως λέει, οι υπεύθυνοι να λογοδοτήσουν από το εδώλιο του κατηγορουμένου, ενώ αποκαλύπτει ότι θα προχωρήσει σε υποβολή μηνύσεων εναντίον των κουκουλοφόρων ψευδομαρτύρων για τα νέα αδικήματα που τελέστηκαν σε βάρος του.


Συνέντευξη στον Χρήστο Δ. Δρούζια

Διαμηνύει ότι κανείς από όλους και όλες όσοι συνέργησαν σε αυτό το αποκρουστικό κατασκεύασμα δεν θα γλιτώσει, ενώ με αφορμή την άρση της ασυλίας που ζήτησε ο ίδιος, σημειώνει δεν θέλει να κάνει χρήση κανενός προνομίου, καμιάς ευνοϊκής διάταξης, κανενός νομικού επιχειρήματος, καθώς θέλει να αντιμετωπιστεί, όπως θα αντιμετωπιζόταν κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα.

Χρησιμοποιήσατε πολύ σκληρές εκφράσεις, μετά την αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή για τη Novartis. Βλέπετε πίσω από την υπόθεση κυβερνητικό δάκτυλο;

Δεν πρόκειται απλώς για «κυβερνητικό δάκτυλο». Πρόκειται για οργανωμένο κυβερνητικό κακούργημα. Είμαι πεπεισμένος γι΄αυτό από τα στοιχεία αυτής της υπόθεσης και από τον τρόπο που εξελίσσεται. Από τις 19 Ιανουαρίου του 2018 όταν ο Πρωθυπουργός προανήγγειλε (άκουσον, άκουσον !!!) την υπόθεση στην Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ και την 4η Φεβρουαρίου, ημέρα του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία, οπότε και υπουργοί της κυβέρνησης διατυμπάνιζαν έξω από το Μαξίμου το μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως του νεοελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα που ζητείται η άρση της ασυλίας μου με βάση ένα διάτρητο, ασυνάρτητο και απολύτως ψευδές κατηγορητικό αφήγημα, όλα συνομολογούν ότι εξυφάνθηκε πλεκτάνη.

Οι εκφράσεις λοιπόν που έχω χρησιμοποιήσει εκτιμώ ότι δεν είναι ικανές όχι να περιγράψουν αλλά ούτε καν να προσεγγίσουν το μέγεθος της πολιτικής και ηθικής αλητείας που συντελείται.


Πως σκέφτεστε να αντιδράσετε; Θα προχωρήσετε για παράδειγμα σε μηνύσεις, και αν ναι προς ποια κατεύθυνση και εναντίον ποιων πρόσωπων;

Σε αυτό έχω απαντήσει με δήλωσή μου από προχθές που ξεκίνησε η νέα πράξη αυτής της πλεκτάνης που επιδιώκει να πλήξει όχι μόνο εμάς αλλά και τους πολίτες και σε επίπεδο τελευταίας ανάλυσης τη Δημοκρατία. Επαναλαμβάνω: ακόμη κι αν χρειαστεί να γυρίσω τη γη ανάποδα, θα το κάνω, προκειμένου οι υπεύθυνοι να λογοδοτήσουν από το εδώλιο του κατηγορουμένου.

Έχω ήδη καταθέσει από τις 26 Φεβρουαρίου 2018 μηνύσεις κατά των κουκουλοφόρων ψευδομαρτύρων. Τώρα δηλώνω ότι θα προχωρήσω σε υποβολή μηνύσεων εναντίον τους για τα νέα αδικήματα που τελέστηκαν σε βάρος μου.

Πιστεύετε ότι η επομένη Βουλή θα πρέπει να διερευνήσει την υπόθεση από μηδενική βάση και αντίστροφα, μέσω μιας εξεταστικής επιτροπής;

Η θέση μου είναι αταλάντευτη. Κανείς από όλους και όλες όσοι συνέργησαν σε αυτό το αποκρουστικό κατασκεύασμα δεν θα γλιτώσει. Οι ευθύνες θα αποδοθούν και οι ένοχοι θα πληρώσουν. Σε όλη την πολιτική μου διαδρομή όταν απευθυνόμουν στους πολιτικούς μου αντιπάλους, όποτε έκρινα ότι έσφαλαν, έκανα λόγο για το εδώλιο της ιστορίας.

Αυτή τη φορά είμαι σαφής. Το εδώλιο είναι άλλο. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα καθίσουν εκείνοι που αποτόλμησαν με ψέματα και συκοφαντίες να πλήξουν την πολιτική μου τιμή και την προσωπική μου υπόληψη.

Μετά την είδηση ότι διαβιβάζεται στη Βουλή η δικογραφία, είδαμε να δημιουργείται ένα μεγάλο κύμα συμπαράστασης προς το πρόσωπό σας, από βουλευτές, στελέχη και ψηφοφόρους του ΚΙΝΑΛ. Πώς κρίνεται αυτή την αυθόρμητη αντίδραση;

Πρόκειται για ανεπανάληπτο κύμα συμπαράστασης. Είναι γεγονός ότι στα είκοσι χρόνια της κοινοβουλευτικής μου πορείας οι πολίτες με έχουν τιμήσει κατ΄επανάληψη με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους.

Στις περισσότερες εκλογικές αναμετρήσεις που συμμετείχα ήρθα πρώτος σε σταυρούς προτίμησης. Πολλές δεκάδες, εκατοντάδες χιλιάδες σταυρούς! Οπότε θα ήμουν το λιγότερο αχάριστος να ισχυριστώ ότι δεν έχω εισπράξει αναγνώριση και αγάπη ως πολιτικός. Αυτό όμως που ζω αυτή την περίοδο ξεπερνά τα μέτρα.

Προφανώς η αιτία που προκαλεί το κύμα της συμπαράστασης είναι ανεπιθύμητη, αλλά η έκταση και η έντασή αυτού του κύματος είναι συγκλονιστικές. Και αυτό είναι βαθιά συγκινητικό. Οφείλω τη δύναμή μου αυτές τις δύσκολες και άδικες στιγμές στους πολίτες και τα στελέχη της παράταξής μου που στέκονται δίπλα μου αυθόρμητα και ανεπιφύλακτα. Τους ευχαριστώ όλους και υπόσχομαι ότι θα τους το ανταποδώσω.

Δηλώσατε ότι θα ψηφίσετε υπέρ της άρσης της ασυλίας σας. Η ΝΔ διατυπώνει διαφορετική θέση για το ζήτημα.

Κατανοώ καταρχήν ως συνταγματολόγος τη θέση της Νέας Δημοκρατίας. Άλλωστε έχω τοποθετηθεί πολλές φορές και στη Βουλή και σε δημόσια φόρα για το άρθρο 86.

Η κυβερνητική περίοδος όμως του ΣΥΡΙΖΑ είναι μια περίοδος θεσμικής εκτροπής και ανεξάντλητης πολιτικής έντασης και πόλωσης. Σε μια τέτοια πολιτική παρεκτροπή, με το βλέμμα των πολιτών στραμμένο πάνω μας και σε αυτή την υπόθεση που σέρνεται επί ενάμιση χρόνο έχω αποφασίσει ότι ανάμεσα σε μένα και τον πολίτη δεν θα βάλω τίποτε.

Δεν θέλω να κάνω χρήση κανενός προνομίου, καμιάς ευνοϊκής διάταξης, κανενός νομικού επιχειρήματος. Θέλω να αντιμετωπιστώ όπως θα αντιμετωπιζόταν κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα.

Γι΄αυτό και πρώτος εγώ στη Βουλή θα ψηφίσω υπέρ της άρσης της ασυλίας μου. Δεν φοβάμαι κανέναν γιατί όπως όλοι ξέρουμε «δίκαια δράσας, συμμάχους έξεις θεούς».

Δημοσιεύθηκε στο «Καρφί» της Κυριακής
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη