«Κεφάλι» στην κούρσα των αγοραπωλησιών πλοίων πήραν οι Έλληνες από τους Κινέζους στο α’ τετράμηνο του 2019.
Από την αρχή του χρόνου έως και την 19η Απριλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research πωληθεί συνολικά 421 πλοία συνολικής αξίας 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Από αυτά 148 είναι φορτηγά, 137 δεξαμενόπλοια, 33 containers και 26 υγραεριοφόρα.
Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει 828,1 εκατομμύρια για 63 πλοία εκ των οποίων τα 32 είναι φορτηγά αξίας 442 εκατ. δολ., 19 δεξαμενόπλοια αξίας 262,2 εκατ. δολαρίων, 11 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 104,4 εκατ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 18,5 εκατομμυρίων.
Οι Κινέζοι έβγαλαν από τα ταμεία τους 621,8 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 61 πλοίων.
Από αυτά τα πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 50 είναι φορτηγά, εννέα δεξαμενόπλοια, ένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα υγραεριοφόρο.
Στην τρίτη θέση είναι εταιρείες νορβηγικών συμφερόντων συνολικής αξίας 96,8 εκατ. δολαρίων. Από αυτα 14 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα φορτηγά και δύο υγραεριοφόρα.
Από την αρχή του χρόνου έως και την 19η Απριλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research πωληθεί συνολικά 421 πλοία συνολικής αξίας 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Από αυτά 148 είναι φορτηγά, 137 δεξαμενόπλοια, 33 containers και 26 υγραεριοφόρα.
Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει 828,1 εκατομμύρια για 63 πλοία εκ των οποίων τα 32 είναι φορτηγά αξίας 442 εκατ. δολ., 19 δεξαμενόπλοια αξίας 262,2 εκατ. δολαρίων, 11 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 104,4 εκατ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 18,5 εκατομμυρίων.
Οι Κινέζοι έβγαλαν από τα ταμεία τους 621,8 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 61 πλοίων.
Από αυτά τα πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 50 είναι φορτηγά, εννέα δεξαμενόπλοια, ένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα υγραεριοφόρο.
Στην τρίτη θέση είναι εταιρείες νορβηγικών συμφερόντων συνολικής αξίας 96,8 εκατ. δολαρίων. Από αυτα 14 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα φορτηγά και δύο υγραεριοφόρα.