25 Ιουν 2019

Συνέντευξη με την υποψήφια που θα κάνει την έκπληξη στη Χαλκιδική!

Μάγδα Σοφιού, η υποψήφια της ΝΔ στη Χαλκιδική!
-Αρχικά θα θέλαμε από σας λίγα λόγια για την οικογένεια σας, τον τόπο καταγωγής σας και την επαγγελματική σας σταδιοδρομία.

Μάγδα: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής. Οι γονείς μου ο Ευάγγελος ΣΟΦΙΟΣ (αγρότης) και η Ανν Λωτον (ελεύθερη επαγγελματίας). Στην ηλικία των 18 ετών πέτυχα την εισαγωγή μου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ όπου
μετά την αποφοίτηση μου συνέχισα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές και πλέον είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Δικαίου. Τα τελευταία 7 χρόνια διατηρώ δικηγορικό γραφείο στο Πευκοχωρι Χαλκιδικής όπου ασκώ μάχιμη δικηγορία ενώ συνεργάζομαι με δικηγορικά γραφεία Θεσσαλονίκης και Αθηνών.

- Ποια είναι η γνώμη των δικών σου ανθρώπων που επέλεξες να ασχοληθείς με την πολιτική;

Μάγδα: Οι δικοί μου άνθρωποι εξ αρχης με παρότρυναν να ασχοληθώ με την πολιτική . Ειδικότερα ο πατέρας μου, Ευάγγελος Σοφιός, ήδη από την εφηβική μου ηλικία με παρότρυνε να ασχοληθώ με τα κοινά. Μου εμφύσησε την αγάπη για τον τόπο μου και την πεποίθηση ότι είναι υποχρέωση όλων να ενδιαφέρονται και να ασχολούνται με τα κοινά, να είναι ενεργοί πολίτες. Φυσικά ανησυχιες υπάρχουν πάντα καθότι η πολιτική έχει πικρίες και απογοητεύσεις όμως από την άλλη πλευρά όταν καταφέρνεις να κάνεις κάτι για το κοινό καλο και να βοηθησεις τους συμπολιτες σου, τον κλάδο σου, τον τόπο σου γενικότερα αυτό σε γεμίζει, σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις. Το γεγονός αυτό γίνεται αντιληπτό από τους οικείους σου οι οποίοι μου δίνουν δύναμη και με παροτρύνουν να συνεχίσω την προσπάθεια μου.
- Πως αποφασίσατε να ασχολείθειτε με την πολιτική σε τόσο υψηλό επίπεδο;

Μάγδα: Ανέκαθεν ασχολούμουν με την πολιτική και τον συνδικαλισμό. Κατά τα φοιτητικά μου χρόνια 2006-2010 ήμουν ενεργό μέλος της Δ.Α.Π ΝΔΦΚ Νομικής και στη συνέχεια μέλος της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης. Το 2014 στις δημοτικες εκλογες εκλέχθηκα Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Πευκοχωρίου (Δήμος Κασσανδρας). Από την ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση αποκόμισα εμπειρία και γνώση. Το Σεπτέμβριο του 2015 συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νόμο Χαλκιδικής στην 5η τιμητική και μη εκλόγιμη θέση λόγω λίστας.
Πριν λίγες μέρες αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση του Κυριακου Μητσοτακη να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας για τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου γιατί πιστεύω ότι τόσο το γνωστικό-επαγγελματικό μου πεδίο όσο κυρίως η θέλησή μου για προσφορά και δουλειά θα αποτελέσουν κινητήριους παράγοντες στην προσπάθεια της ΝΔ για μια τεκτονική αλλαγή στην Χαλκδική αλλά και εν γένει στην Ελλάδα.

- Πως κρίνετε την ανανέωση των ψηφοδελτίων της Νέας Δημοκρατίας από τον Πρόεδρο Κυριακο Μητσοτακη;

Ο πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης ανανέωσε κατά 72% τα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας σε όλη την επικράτεια. Ένας από τους λόγους για τον οποίο αποφάσισα να συμμετέχω είναι γιατί πιστεύω σ αυτήν την πολιτική ανανέωση και είμαι διατεθειμένη να συμμετάσχω σ αυτήν . Θεωρώ ότι οι νέοι πρέπει να ασχολούμαστε με την πολιτική, πρέπει να ορίζουμε οι ίδιοι τις τύχες μας. Η άποψη πολλών και ιδίως νέων ανθρώπων ότι για την κατάσταση της χώρας την οικονομική,πολιτική και κοινωνική κρίση φταίνε οι παλιοί πρέπει να αλλάξει και αυτό θα συμβεί μόνο αν εμεις καταπιαστούμε ενεργά με τα κοινά σε οποιοδήποτε επίπεδο. Χρήσιμη στην ενασχόληση μας θα είναι η εμπειρία και η πείρα των μεγαλύτερων τόσο όσων έχουν ασχοληθεί με την πολιτική αλλά και των ανθρώπων που έχουν ζήσει τα γεγονότα των προηγούμενων δεκαετιών.
Η απόφαση του Κυριακου Μητσοτακη απηχεί στην κοινωνία και στις απαιτήσεις της για τόπο στα νιάτα και χώρο για τη νέα γενιά και με την κίνηση του αυτή το δείχνει εμπράκτως ώστε οι νέοι που θέλουν να ασχοληθούν με την πολιτική να μην θεωρούν το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας ως άβατο.

- Πιστεύετε ότι μπορειτε να βοηθήσετε τον τόπο σας με την ενασχόληση σας με την πολιτική;

Μάγδα: Ασχολούμαι με την πολιτική και τα κοινά με μοναδικό σκοπό να βοηθήσω τον τόπο μου την πανέμορφη Χαλκιδική μας. Η Χαλκιδική είναι τόπος ευλογημένος προσφέροντας στους επισκέπτες της θάλασσα και βουνό, ζέστη και δροσιά, ηρεμία και έντονη ζωή, ενώ παράλληλα έχει και έναν κοσμοπολίτικο χαρακτήρα. Παρά το γεγονός ότι τουριστικά συγκαταλέγεται μέσα στους δυο τρεις δημοφιλέστερους προορισμούς της χώρας, υπολείπεται υποδομών, που θα συμβάλλουν στην αύξηση, ποσοτική αλλά κυρίως ποιοτική του τουρισμού, στην ανάδειξη των αρετών του τόπου μας, αλλά και στην βελτίωση της καθημερινής διαβίωσης των πολιτών. Μέλημα μου θα είναι να επιμείνω και να προσπαθήσω για την επίλυση των προβλημάτων αυτών. Η Χαλκιδική πλην του τουρισμού όμως έχει και πρωτογενή παραγωγή αλλά και τριτογενή τομέα υπηρεσιών. Στόχος ενός βουλευτή Χαλκιδικής είναι η βελτίωση των συνθηκών όλων των κλάδων και η συμπόρευση τους σε όσα θέματα είναι εφικτό αυτό.


- Ποια είναι η θέση σας για την Συμφωνία των Πρεσπών μιας και η Χαλκιδική αποτελεί τον νούμερο ένα τουριστικό προορισμό της γειτονικής χώρας;



Μάγδα: Εξαρχής το κόμμα της ΝΔ ήταν κάθετα αντίθετο με την Συμφωνία των Πρεσπών και κατέβαλλε κάθε δυνατή προσπάθεια, στα πλαίσια της δημοκρατικής νομιμότητας και διαδικασιών, να αποτρέψει την υπογραφή της. Μετά την υπογραφή της δημιουργήθηκαν πλέον νέα δεδομένα για την Ελλάδα τα οποία τη δεσμεύουν διεθνώς. Θεωρώ ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε πλέον ως χώρα είναι να επιτηρήσουμε αυστηρά την τήρηση αυτής της συμφωνίας στα πλαίσια της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ και να συνεχίσουμε την προσπάθεια να επιφέρουμε αλλαγές. Όσον αφορά τους πολίτες της γείτονος θα είναι πάντα ευπρόσδεκτοι στην Χαλκιδική και θα τους παρέχονται οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες όπως και σε κάθε άλλο αλλοδαπό τουρίστα.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη