Aκόμη ένα περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων από το Facebook ήρθε στο φως.
Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία πλήρωνε συνεργάτες της για να αντιγράφουν τα ηχητικά μηνύματα που αντάλλασσαν οι χρήστες μέσω της εφαρμογής messenger.
Οι χρήστες του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης δεν γνώριζαν ότι άλλοι άνθρωποι μπορούν να ακούσουν τα ηχητικά αυτά μηνύματα.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτή η πρακτική χρησιμοποιείται και από άλλες εταιρείες για να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους.
Ακόμα, αναφέρει ότι τα μηνύματα που ηχογραφούνται «είναι καλυμμένα» ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του αποστολέα του ηχητικού μηνύματος.
Επίσης, τόνισε ότι αυτή η πρακτική σταμάτησε πριν από μία εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία πλήρωνε συνεργάτες της για να αντιγράφουν τα ηχητικά μηνύματα που αντάλλασσαν οι χρήστες μέσω της εφαρμογής messenger.
Οι χρήστες του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης δεν γνώριζαν ότι άλλοι άνθρωποι μπορούν να ακούσουν τα ηχητικά αυτά μηνύματα.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτή η πρακτική χρησιμοποιείται και από άλλες εταιρείες για να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους.
Ακόμα, αναφέρει ότι τα μηνύματα που ηχογραφούνται «είναι καλυμμένα» ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του αποστολέα του ηχητικού μηνύματος.
Επίσης, τόνισε ότι αυτή η πρακτική σταμάτησε πριν από μία εβδομάδα.