Η διευκρίνιση από τη διοίκηση ανέφερε πως «το συγκεκριμένο ατύχημα σημειώθηκε με αποκλειστική ευθύνη του τεχνίτη που εκείνη τη στιγμή οδηγούσε το όχημα και σε καμία περίπτωση δεν οφείλεται σε βλάβη των φρένων που επινόησαν οι διάφοροι “καλοθελητές”, οι οποίοι έσπευσαν να ενημερώσουν και την υποψήφια βουλευτή της Ν.Δ.».
Μόνο που υπάρχουν αμέτρητα ντοκουμέντα -οι εργαζόμενοι τα ανεβάζουν στα κοινωνικά δίκτυα "καρφώνοντας" τη διοίκηση- που αποδεικνύουν ότι τα μόνα fake news που υπάρχουν για τον ΟΑΣΘ είναι τα κομματικά άρθρα συριζοφυλλάδων, που προσπαθούν να κρύψουν την άθλια κατάσταση στην οποία περιήλθε ο κρατικός ΟΑΣΘ επί Σπίρτζη - Παππά - Παναγιωτίδη, επειδή απλά οι άνθρωποι ήταν απολύτως άσχετοι με το αντικείμενο. Και τα έκαναν μαντάρα, παρά τις καλές προθέσεις τους.
Στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε υπάρχει η απόδειξη της βλάβης του συγκεκριμένου λεωφορείου που έγινε πρώτη είδηση.
Γράφει η ΑΥΓΗ:
Οι «κοπτοράπτες» διέκοψαν τις… αποκαλύψεις στις 6 Ιουνίου 2019, γιατί έτσι τους βόλευε.
Όπως διαπιστώνεται από το έγγραφο που δημοσιοποιεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ, το όχημα από τις 6 Ιουνίου 2019 και μετά δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα στα φρένα.
Όπως βλέπετε όμως από τη φωτογραφία που ανέβασαν στο facebook εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, το λεωφορείο (546) είχε πρόβλημα στα φρένα στις 2-7-2019 !!!