13 Οκτ 2019

Απαρηγόρητες η Νίκη Κάρτσωνα και οι αδρεφές της από την απώλεια του μπαμπά τους

ΗΝίκη Κάρτσωνα έχασε τον μπαμπά της και συγκινεί με τα λόγια που έγραψε στο instagram της για εκείνον.
”Ήρθε η στιγμή λοιπόν… Να πούμε αντίο..Ήρθε η στιγμή του αποχαιρετισμού. Η δύσκολη στιγμή, να φύγεις… Έτσι αποφάσισες. Και αυτό είναι που θα σκέφτομαι στα δύσκολα. Έτσι αθόρυβα και στα κλεφτά το πήρες πια απόφαση πως θες να φύγεις… Να πας το δικό σου όμορφο ταξίδι…” έγραψε. “Όπως και να το πεις όμως η απουσία είναι το ίδιο έντονη… Δεν θα την ξαναπώ αυτή τη λέξη ΜΠΑΜΠΑ. Μέχρι εδώ ήταν για μένα, τη Μαρία και τη Βάσω… Και είναι δύσκολο γαμώτο να μην το ξαναπείς. Να μην ξαναμιλήσουμε, να μην σε ξαναδούμε… Έφυγες μπαμπά, αυτή είναι η ιστορία. Θυμάμαι, μικρό κορίτσι ήμουνα όταν εκεί, στην πλατεία πάνω μου μίλησες και για το θάνατο… Θυμάμαι πόσο έκλαψα, πόσο συγκλονισμένη ήμουνα όταν μου είπες πως, κάποια στιγμή θα έχανα και εσάς. Απαρηγόρητη ήμουνα ΜΠΑΜΠΑ και ας μου έλεγες πως, χρόνια μετά πολλά θα γίνει ότι γίνει… Και ήρθαν τα χρόνια αυτά ΜΠΑΜΠΑ… Και ξαφνικά μεγάλωσα… Γιατί όταν έχεις τον μπαμπά σου να σε λέει παιδί, παιδί είσαι ακόμα. Μεγαλώσαμε μπαμπά και αποφάσισες να πας ταξίδι…Πάντα θα είσαι εδώ και ας μην είσαι… Στην καρδιά μας…” συνέχισε αναφέροντας και τις δύο αδερφές της Βάσω και Μαρία.Η αγάπη της Νίκης μοιραζόταν εξίσου και στους δύο γονείς. Παρόλο που χώρισαν όταν ήταν πολύ μικρή, στις ομορφότερες στιγμές της ζωής της τους είχε δίπλα της και τους δύο. Ο μπαμπάς της ήταν αυτός που την συνόδευσε μάλιστα νύφη την ημέρα του γάμου της. “Όλοι έχουμε μία ιστορία να πούμε. Μεγάλωσα με χωρισμένους γονείς, η μαμά μου δούλευε από το πρωί μέχρι το βράδυ, έφυγα από το σπίτι στα 11 για να ζήσω εντελώς μόνη μου στο Ολυμπιακό Στάδιο και να ασχοληθώ με τη ρυθμική γυμναστική. Το θέμα είναι να μην αφήσουμε τέτοιου είδους ιστορίες να μας κυριεύουν. Γιατί πρέπει να σταθώ στα δύσκολα και όχι στα όμορφα της ζωής μου; Έχω περάσει τέλεια! Απέκτησα εμπειρίες τις οποίες δεν είχε κανένα παιδί στην ηλικία μου εκείνη την εποχή” είχε πει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Εγώ Weekly! https://www.marieclaire.gr/celebrities/news-celebrities/sygkinitiko-antio-tis-nikis-kartsona-ston-baba-tis/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη