12 Δεκ 2019

Ο Κώστας Βουτσάς ρωτήθηκε για το εάν υπάρχει ερωτικό στοιχείο με τη σύζυγό του

Ο ηθοποιός μίλησε και για τον τρίχρονο γιο τους,
Φοίβο Ο Κώστας Βουτσάς άνοιξε το σπίτι του στο Πρω1νό του ANT1 και παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. Αναφερόμενος στον γιο του, τόνισε στη δημοσιογράφο της εκπομπής ότι ο 3 ετών Φοίβος είναι αρχηγός στο σπίτι και κάνει ό,τι θέλει. Φυσικά, από την κουβέντα τους δεν θα μπορούσε να λείπει η σύζυγός του, Αλίκη, για την οποία εξομολογήθηκε: «Είμαι τρισευτυχισμένος με την Αλίκη, αν και έχω μεγάλη ιστορία με τις γυναίκες, είναι μια από τις καλύτερες που είχα στη ζωή μου. Είμαι πολύ ερωτευμένος με την Αλίκη, της το λέω κάθε λίγο και λιγάκι». Η δημοσιογράφος ρώτησε τον Κώστα Βουτσά εάν υπάρχει ερωτική σχέση με τη σύζυγό του και με χιούμορ εκείνος της απάντησε: «Φυσικά και δε λείπει το ερωτικό στοιχείο ανάμεσα μας, δεν είναι υπάλληλος μου η Αλίκη». https://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/952903/o-kostas-votsas-rotithike-gia-to-ean-uparhei-erotiko-stoiheio-me-ti-suzugo-tou/?utm_source=rss&utm_source=taboola&utm_medium=exchangeMarieClaire
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη