27 Ιαν 2020

ΟΑΣΘ: Περισσότερα αστικά στη Δυτική Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες

Ολοκληρώθηκε στις 3μμ. η σημαντική σύσκεψη φορέων, για τη διευθέτηση ζητημάτων, που προκύπτουν από την ανάθεση 25 γραμμών που εκτελεί σήμερα ο ΟΑΣΘ, στην ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. επικεφαλής κοινοπραξίας 4 ΚΤΕΛ (η ίδια συν το ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΚΙΛΚΙΣ και ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ).

Στη σύσκεψη συμμετείχαν στελέχη του ΟΣΕΘ (ο Πρόεδρος Γιάννης Καλογερούδης, ο δ/νων σύμβουλος Γιάννης Τόσκας, η συγκοινωνιολόγος Χριστιάννα Κωνσταντινίδου και Δήμητρα Κομνιανού), στελέχη του ΟΑΣΘ (ο Πρόεδρος Γιώργος Σκόδρας, ο δ/νων σύμβουλος Γιώργος Σπανός, ο εντ.σύμβουλος Γιάννης Ρετζεπέρης και συγκοινωνιολόγοι του Σίμος Παπαδόπουλος και Χρήστος Χατζηγεωργίου), ο Γ.Γ. του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ Κώστας Αγγελούδης, ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕΘ Δημήτρης Γούσιος, ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Στέφανος Τσόλης και ο Διευθυντής Σάκης Γεωργιάδης, ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ Ηλίας Παπαγεωργίου, ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής Γιώργος Αρβανιτίδης και ο Αντιπρόεδρος Αθανάσιος Μπουλάκης κ.α, ο εκπρόσωπος του ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ Πέτρος Παυλίδης κ.α.

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε η συγκρότηση ομάδων εργασίας εκ μέρους των 6 φορέων (ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και τα 4 ΚΤΕΛ), με σκοπό να προχωρήσουν άμεσα όλες οι ενέργειες, που απαιτούνται, για να εκτελεστεί άριστα το έργο.

Οι ελεγκτές του ΟΣΕΘ, διαβεβαίωσαν τους φορείς, ότι το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, εκτελεί υποδειγματική και με εξαιρετική ποιότητα το έργο που του ανατέθηκε τον Μάιο του 2019, από την προηγούμενη κυβέρνηση.

Ο Πρόεδρος της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., που επωμίζεται το βάρος της εκτέλεσης ποιοτικής συγκοινωνίας, Στέφανος Τσόλης, διαβεβαίωσε για την ετοιμότητα της εταιρείας, να εκτελέσει και σε αυτές τις γραμμές που αναλαμβάνει, άριστη συγκοινωνία προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και των επιβατών.

Ο Πρόεδρος της ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ Α.Ε. Ηλίας Παπαγεωργίου, τόνισε την κοινωνική προσφορά των ΚΤΕΛ, που "κάποιοι αντιμετωπίζουν ως μαύρα πρόβατα", όπως ανέφερε, ενώ ουσιαστικά συμβάλουν χωρίς κέρδος, στο όριο του κόστους, αναλαμβάνοντας τεράστιο επιχειρηματικό ρίσκο, για να συμβάλουν στην καλυτέρευση των συγκοινωνιών, κάτι που πράττουν επί δεκαετίες, με συνέπεια και υπευθυνότητα.

Ο Πρόεδρος της ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Α.Ε. Γιώργος Αρβανιτίδης, διαβεβαίωσε επίσης, ότι με βάση την τεράστια εμπειρία της εταιρείας του, θα προσφέρει ποιοτική συγκοινωνία στις γραμμές, που αναλαμβάνει, με την επισήμανση ότι θα πρέπει να αναθεωρηθεί το πρόγραμμα των δρομολογίων, το οποίο είναι πιεστικό για τους εργαζόμενους.

Αποφασίστηκε ότι τα 120 λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα είναι εφοδιασμένα με εκδοτικά, αλλά και ακυρωτικά μηχανήματα, που διαθέτει ήδη ο ΟΑΣΘ.

Αποφασίστηκε η άμεση πρόσληψη ανεξάρτητου συμβούλου εγνωσμένου κύρους, για τον έλεγχο της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων, με τη σύμφωνη γνώμη των 6 φορέων.

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ Κώστας Αγγελούδης, επανέλαβε για πολλοστή φορά την πρόθεση του Συνδικάτου, να προσφύγει δικαστικά κατά της ανάθεσης, διαβεβαίωσε όμως ότι θα σεβαστεί την απόφαση της δικαιοσύνης και σε κάθε περίπτωση εφόσον το έργο εκτελεστεί από τα ΚΤΕΛ, οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, θα συνδράμουν τους συναδέλφους τους των ΚΤΕΛ, ώστε το επιβατικό κοινό, να εξυπηρετείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Στη σύσκεψη υπήρξαν και στιγμές ένταση και διαφωνιών, τις οποίες διευθέτηση με ωριμότητα, λειτουργώντας πυροσβεστικά, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης (φωτο), προτάσσοντας το ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού της Θεσσαλονίκης, για το πρόβλημα της συγκοινωνίας.

Σε ό,τι πρέπει να γνωρίζει το κοινό, τονίσθηκε ότι :

-παραμένει η τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΘ, το εισιτήριο θα είναι αυτό του ΟΑΣΘ, που γνωρίζουν οι επιβάτες, καθώς τα έσοδα εκχωρούνται στον ΟΑΣΘ, θα ισχύουν οι μηνιαίες κ.λ.π. κάρτες και φυσικά οι εκπτώσεις που παρέχει ήδη ο ΟΑΣΘ και η δωρεάν μετακίνηση ανέργων. Τα ΚΤΕΛ δεν εμπλέκονται στην τιμολογιακή πολιτική, μισθώνουν κατά κάποιο τρόπο λεωφορεία με οδηγό και συνεπώς τα κόμιστρα, οι εκπτώσεις και η δωρεάν μετακίνηση, θα είναι πάντα αυτή που ισχύει για τον ΟΑΣΘ και αποφασίζεται από την κυβέρνηση.

-θα εκτελούνται πλέον όλα τα δρομολόγια, στο 100%, που σημαίνει ότι θα υπάρχει πλέον πλήρης, καθολική, ποιοτική συγκοινωνία στις 25 αυτές γραμμές

-δεν αλλάζει τίποτε στη συγκοινωνιακή δομή: οι αφετηρίες, τα τέρματα, οι διαδρομές, οι στάσεις,  οι πινακίδες, οι επιγραφές, οι αριθμοί γραμμών, θα είναι αυτές που υπάρχουν και σήμερα. 

Ουσιαστικά, σε ό,τι αφορά το επιβατικό κοινό, το μόνο που αλλάζει είναι, ο αριθμός των δρομολογίων (θα είναι πολύ περισσότερα), το χρώμα των λεωφορείων και το σήμα/λογότυπό τους.


Γ. Σκόδρας: Έμφαση ΟΑΣΘ στις γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης

Την μεταφορά των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που πραγματοποιούν δρομολόγια εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης εντός του αστικού ιστού αποφάσισαν σήμερα από κοινού οι συμμετέχοντες στην σύσκεψη.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, τα 65 λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα ενισχύσουν γραμμές τόσο της ανατολικής όσο και της δυτικής Θεσσαλονίκης κατά προτεραιότητα. «Αυτή την περίοδο καταγράφονται οι ανάγκες από τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Θα ενισχυθούν κυρίως γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης όπου παρουσιάζονται μεγάλα προβλήματα στην μετακίνηση του επιβατικού κοινού. Οι συγκοινωνίες της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι αδικημένες» τονίζει ο κ. Σκόδρας. Σύμφωνα με τον ίδιο οι γραμμές θα πυκνώσουν και αυτό θα γίνει αισθητό στο επιβατικό κοινό από τα μέσα περίπου Φεβρουαρίου. «Με τα 100 λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα εξυπηρετείται το 100% των αναγκών των περιοχών εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος»  ανέφερε ο κ. Σκόδρας.



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη