28 Ιαν 2020

«Εχω βιώσει άγρια πράγματα» -Ο Λεωνίδας Κακούρης από τις «Αγριες Μέλισσες» αφηγείται τη ζωή του

Ο Λεωνίδας Κακούρης δεν μοιάζει καθόλου με τον Δούκα Σεβαστό:
Ευγενής, χαμογελαστός, με θετική αύρα. Γεννήθηκε στην Γερμανία -οι γονείς του μετανάστες από την Αιτωλοακαρνανία. Μεγάλωσε σε συγγενείς, κοντά στο Αγρίνιο. «Δεν μεγάλωσα εύκολα. Ήμουν παιδί μεταναστών -οι γονείς μου δούλευαν σε εργοστάσιο στην Γερμανία- στην Γερμανία γεννήθηκα. Πολύ γρήγορα όμως, σε ηλικία δύο ετών γύρισα στο χωριό. Είμαι από το Αγρίνιο –ο πατέρας μου από το Καινούργιο και η μητέρα μου από την Αβόρανη. Έμενα σε συγγενείς, κι αυτό ήταν δύσκολο στην αρχή. Με τους γονείς και την αδελφή μου ενωθήκαμε πολύ αργότερα, όταν ήρθαμε όλοι στην Αθήνα, πήγαινα Πέμπτη δημοτικού. Η αδελφή μου πέθανε όταν εγώ ήμουν δεκατριών ετών –ήταν εννέα. Την είχε χτυπήσει ένα αυτοκίνητο στο χωριό, την είχαν πάει στο νοσοκομείο εκεί, δεν είχε γίνει σωστή αντιμετώπιση…. Λίγο καιρό μετά άρχισε να εμφανίζει συμπτώματα επιληψίας, σπασμούς, μέχρι που μπήκε στο Αγία Σοφία και δεν βγήκε ποτέ. Αργότερα σκοτώθηκε ο πατέρας μου σε τροχαίο»... Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politismos/synenteyxi-leonida-kakoyri-apo-tis-agries-melisses
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη