11 Φεβ 2020

Heron II της IAI: Η επιλογή MALE της Ελλάδας έχει μια νέα έκδοση… πολύ βελτιωμένη

Η ισραηλινή ΙΑΙ παρουσίασε πρόσφατα το Heron II, την νέα έκδοση του UAV μέσου
ύψους, μεγάλης αυτονομίας (MALE_Medium Altitude Long Endurance) που εμφανίστηκε 25 ολόκληρα χρόνια πριν, δεδομένου ότι η ανάπτυξή του ξεκίνησε το 1994. Η νέα έκδοση του μη επανδρωμένου αεροσκάφους επιτήρησης είναι σημαντικά βελτιωμένη, τόσο από πλευράς επιδόσεων, όσο και από πλευράς μεταφορικής ικανότητας εξοπλισμού αποστολής.

Σε ό,τι αφορά στο σκάφος, η σημαντικότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στην άτρακτο η οποία είναι μεγαλύτερης διατομής και ελαφρά μεγαλύτερου μήκους. Για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι η εξασφάλιση χώρου για τον ισχυρότερο κινητήρα Rotax 915iS και ο δεύτερος η εξασφάλιση δυνατότητας μεταφοράς βαρύτερου και μεγαλύτερων δυνατοτήτων εξοπλισμού αποστολής.

Με τον νέο κινητήρα το αεροσκάφος θα μπορεί να διατηρεί ύψος πλεύσης 35.000 ποδών με ταχύτητα 140 κόμβων, ενώ και ο βαθμός ανόδου θα υπερδιπλασιαστεί καθώς παρουσιάζεται αυξημένος κατά 52% σε μικρά ύψη! Η βελτίωση των επιδόσεων είναι σημαντική δεδομένου ότι η επιχειρησιακή οροφή του Heron I, ανέρχεται σε 23.000 πόδια.

Επιπρόσθετα ο συνδυασμός του νέου κινητήρα με την ευρύτερη άτρακτο, επιτρέπει την αύξηση της μεταφορικής ικανότητας σε φόρτο συστημάτων αποστολής στα 470 κιλά. Νούμερο σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το Heron I (250 κιλά). Η αυτονομία του αεροσκάφους δεν διαφοροποιείται και παραμένει στις 45 ώρες.

Στον εξοπλισμό αποστολής του Heron II περιλαμβάνονται δορυφορική κεραία και τερματικό δορυφορικών επικοινωνιών, υπολογιστής αποστολής ο οποίος μπορεί να “διαβάσει” πολλούς διαφορετικούς αισθητήρες και να προσαρμόσει ανάλογα τα δεδομένα στο σύστημα ελέγχου πτήσεως του αεροσκάφους για βελτίωση των επιδόσεων και αύξηση της ασφάλειας, ενώ θα φέρει και αυτόνομο server για διαχείριση των στοιχείων και των εικόνων που θα συλλέγει το αεροσκάφος εν πτήσει, από σταθμούς στο έδαφος.

defence-point.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη