
Για το πρώτο ο κ.Σιμόπουλος τόνισε την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η προμήθεια των λεωφορείων με τη μέθοδο του leasing, ώστε η κατάσταση στις αστικές λεωφορειακές γραμμές να βελτιωθεί αντίστοιχα με την υπαρκτή πλέον μεγάλη βελτίωση στις περιαστικές γραμμές, μετά τη συνεργασία ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ.
Για το Μετρό ζήτησε, ενώνοντας τη φωνή του με τους κατοίκους και τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης της δυτικής Θεσσαλονίκης, να μην αλλάξει ο επί σχεδόν δέκα χρόνια υπάρχον σχεδιασμός για την, κατά προτεραιότητα, επέκταση του προς τα Δυτικά.
Παράλληλα τους μετέφερε τον φόβο της εκεί τοπικής κοινωνίας
ότι η σύμβαση «Εκπόνηση Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης» υποκρύπτει
αλλαγή αυτού του σχεδιασμού, την οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι
διατεθειμένη να αποδεχθεί.