1 Δεκ 2020

Ούντο Έλκε: Συγκλονίζει Γερμανός εθελοντής που συμμετείχε στις δοκιμές του εμβολίου των Pfizer και Biontech

 ounto-dokimes-emvolio34
«Δεν αισθάνθηκα πειραματόζωο», λέει ο Ούντο Έλκε, ένας από τους πρώτους Γερμανούς εθελοντές που συμμετείχαν στις δοκιμές του εμβολίου των Pfizer και Biontech. Σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό «FOCUS», ο 67χρονος άνδρας αφηγείται λεπτομερώς την εμπειρία του συμμετέχοντας στις κλινικές δοκιμές του εμβολίου της γερμανικής εταιρείας βιοτεχνολογίας

Biontech και του αμερικανικού φαρμακευτικού κολοσσού Pfizer. 
 «Ήμουν απλώς σοκαρισμένος από το πόσο ανέμελοι ήταν οι άνθρωποι το καλοκαίρι και πόσο αδρανείς οι πολιτικοί. Κατάλαβα ότι πρέπει να υπάρχει τρόπος να σταματήσουμε επιτέλους αυτόν τον ιό. Απλώς δεν ήθελα να είμαι αδρανής», λέει στο γερμανικό περιοδικό όταν ρωτήθηκε για τα κίνητρα που τον ώθησαν να γίνει εθελοντής. «Γι 'αυτό άρχισα να κάνω έρευνα στο Διαδίκτυο και τότε είδα την έρευνα της γερμανικής εταιρείας βιοτεχνολογίας «Biontech». Έστειλα ένα email στην Biontech εκφράζοντας την επιθυμία να γίνω εθελοντής». «Λίγες ημέρες αργότερα, έλαβα μια πρόσκληση για ιατρικό έλεγχο. Επί δύο ημέρες οι γιατροί μου έκαναν εξετάσεις και με βρήκαν κατάλληλο . 
Το ίδιο βράδυ έλαβα την επιβεβαίωση για τα δύο ραντεβού του εμβολιασμού». Στην ερώτηση του δημοσιογράφου εάν φοβόταν τις παρενέργειες του εμβολίου, ο Έλκε απάντησε: «Όχι, καθόλου! Οι προϋποθέσεις για τη δοκιμή ενός τέτοιου φαρμάκου σε ανθρώπους στη Γερμανία είναι εξαιρετικά υψηλές. 
Ένιωσα ασφαλής από την αρχή και όχι ως πειραματόζωο. Ακόμη και η γυναίκα μου δεν ανησυχούσε για μένα. Αντιθέτως: θα ήθελε να γίνει και αυτή εθελόντρια αλλά έχει υποστεί πνευμονική εμβολή». Όπως εξηγεί, έκανε δύο δόσεις του εμβολίου, με το ίδιο ενέσιμο σκεύασμα και την ίδια δόση κάθε τρεις εβδομάδες. Και οι δύο εμβολιασμοί έγιναν σε ερευνητικό εργαστήριο στο Μάνχαϊμ. «Τις ημέρες του εμβολιασμού, ήμουν εκεί στις 7 το πρωί και μου έδωσαν στην πύλη μια ταυτότητα κι ένα είδος προγράμματος. Εκεί μου είπαν ακριβώς ποια ώρα έπρεπε να είμαι σε ποιο δωμάτιο. Οι γιατροί μέτρησαν αρχικά την αρτηριακή μου πίεση και τότε μου έκαναν το εμβόλιο. Μετά από δύο ώρες με εξέτασαν ξανά για πιθανές παρενέργειες. Χρειάστηκε να μείνω στο χώρο, μέχρι αργά το απόγευμα». «Μετά τον εμβολιασμό αισθανόμουν καλά - σήμερα τρέχω ξανά τρεις φορές την εβδομάδα. «Ο εμβολιασμός ήταν σαν όλους τους άλλους: Με μία ένεση», όπως υποστηρίζει ο 67χρονος Γερμανός. «Για μένα προσωπικά, το χειρότερο κάθε φορά είναι στάζει λίγο το αίμα. Πάντα ήμουν ευαίσθητος σε αυτό», προσθέτει. «Μετά τον εμβολιασμό ένιωθα μια χαρά. 
Είμαι αθλητής από χόμπι και τώρα τρέχω ξανά τρεις ώρες την εβδομάδα επί τρεις ώρες. Εκτός από μια ηλικιωμένη κυρία που παραπονέθηκε για κεφαλαλγία για μερικές ώρες, τα άλλα άτομα στην ομάδα του δεν είχαν επίσης παρενέργειες», όπως υποστηρίζει. Με βάση το πρόγραμμα που του είχαν δώσει στο ερευνητικό εργαστήριο του Μάνχαιμ, έπρεπε να κρατάει εβδομαδιαίο ημερολόγιο, δηλαδή τις πιθανές αντιδράσεις που μπορεί να εμφανίσει και να τις καταγράψει με ακρίβεια. «Κάθε μέρα, την ίδια ώρα, έβαζα θερμόμετρο, έβλεπα το σώμα μου αν είχε κάτι περίεργο ή αν ένιωθα φαγούρα», επισημαίνει ακόμη. «Στη συνέχεια έδωσα τα αποτελέσματα στους γιατρούς. Τώρα εκκρεμούν μόνο δύο λήψεις αίματος που πρέπει να κάνω και τον Φεβρουάριο ολοκληρώνεται και τυπικά η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα». Τα χρήματα που έλαβε ήταν 1.700 ευρώ αφορολόγητα. Αλλά, όπως λέει, δεν ήταν ο λόγος που έγινε εθελοντής. «Κοιτάξτε πόσοι πάσχοντες από Covid βρίσκονται επί του παρόντος στις μονάδες εντατικής θεραπείας και πεθαίνουν. Ειδικά ως πρώην νοσοκόμος νομίζω ότι είναι απλώς τρομερό. Και πιστεύω ακράδαντα ότι μια τέτοια κατάσταση δεν μπορεί να καταπολεμηθεί με ανούσιες λέξεις και χαλάρωση, όπως πιστεύω ότι κάνουν πολλοί πολιτικοί αυτή τη στιγμή. Αυτό που χρειάζεται είναι δράση!». Ο Έλκε νιώθει απίστευτα ευγνώμων και λίγο περήφανος που μπόρεσε να συμμετάσχει σε ένα πρόγραμμα που θα ωφελήσει όλη την ανθρωπότητα. «Είναι ωραίο να λέω χρόνια αργότερα ότι ήμουν εκεί και βοήθησα ώστε πολλοί άνθρωποι να μπορούν να παραμείνουν υγιείς». Το μήνυμα που στέλνει ο Γερμανός εθελοντής είναι σαφές: «Κατ 'αρχήν, δεν αναφέρομαι στους ανυπόφορους αρνητές των εμβολίων και τους συνωμοσιολόγους. Αλλά σε όλους τους άλλους, που μπορεί να ανησυχούν για παρενέργειες του εμβολίου, μπορώ να πω το εξής:Δεν χρειάζεται να φοβάστε! Εμβολιαστείτε! Γιατί εάν το εμβόλιο εγκριθεί, αυτό σημαίνει ότι είναι ασφαλές. Απόδειξη, ότι ζω».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη