Η επένδυση της Fraport, στη Θεσσαλονίκη, ύψους 100.000.000 ευρώ, ολοκληρώθηκενωρίτερα από τις προβλέψεις. Και από φέτος κιόλας, το αεροδρόμιο
- Σήμερα, κανείς δεν αμφισβητεί την ανάγκη αξιοποίησης ιδιωτικών πόρων για έργα που έχουν δημόσια λειτουργία,όπως τα αεροδρόμια. Δεν φτάσαμε εύκολα, πάντως, μέχρι εδώ.
- Αξίζει να θυμηθούμε την άδικη κριτική που μας ασκήθηκε, όταν αναδείξαμε τα αεροδρόμια ως προγεφυρώματα του ελληνικού τουρισμού. Τις αντιστάσεις που υψώθηκαν στην επιλογή της κυβέρνησης Σαμαρά να συνεργαστούν Δημόσιο και ιδιώτες για να έρθουν ξένες επενδύσεις στη χώρα.
- Πρόκειται για μία από τις πιο δυναμικές όψεις του προγράμματος αναβάθμισης 14 αεροδρομίων, κόστους 440.000.000, που αλλάζει τα δεδομένα σε 11 νησιά και σε τρεις ηπειρωτικές περιοχές μας.
- Προσθέτοντας, τελικά, έσοδα στα δημόσια ταμεία και 11.600 νέες θέσεις εργασίας.
- Προσφέροντας μεγαλύτερη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες και καλύτερο περιβάλλον σε όλους τους εργαζόμενους.
- Αλλά και μεγεθύνοντας το άυλο εθνικό κέρδος, που είναι η τουριστική φήμη της χώρας μας.
- Η επίδραση της Συμφωνίας με τη Fraport στο ΑΕΠ της χώρας, μόνο σ’ έναν χρόνο, ξεπέρασε τα 300.000.000 ευρώ. Και μεσοπρόθεσμα, θα υπερβεί τα 600.000.000.