18 Σεπ 2022

Υποκλοπές: Από σκάνδαλο Μητσοτάκη, γίνεται σκάνδαλο ΝΔ...


"Περιμένω δημόσια τοποθέτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας"...
«Η ίδια η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ δεν είναι δυνατόν να αποδέχεται τη συνευθύνη αυτή (σκάνδαλο των υποκλοπών). Από σκάνδαλο Μητσοτάκη, γίνεται.. σκάνδαλο ΝΔ. Εγώ έχω κάθε λόγο να... θέλω να πάω στις εκλογές έχοντας απέναντι τον κ. Μητσοτάκη και με ό,τι τον βαραίνει. Εγώ δεν θέλω να ταυτίσω ένα κόμμα που έχω μεγάλες διαφορές με τέτοιες αντιδημοκρατικές λειτουργίες. Εγώ δεν έχω να θέσω κάτι στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τα θέτει η ίδια η ζωή. Τι θα θέσω λοιπόν; Αυτό που περιμένω είναι μια σαφή δημόσια τοποθέτηση σε ό,τι αφορά το κυρίαρχο ζήτημα με την άρση του απορρήτου. Αυτό εξευτελίζει κάθε έννοια δημοκρατικής λογοδοσίας και ευθύνης», τόνισε σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο Αλ. Τσίπρας, για το σκανδαλο των υποκλοπών...https://fonaklas.blogspot.com/2022/09/blog-post_63.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη